news08.net/ads.txt

שמע ישראל: עירוני ניצחה את הפועל בדרבי של אשדוד | אסף הדר מסכם את הדרבי הלוהט של ליגה א’

שמע ישראל ה’ אלוקינו ה’ אחד – את הברכה הזו נשא לבורא עולם חלוצה של עירוני אשדוד, אלירן שמש שעצם עיניים והודה להוא שם במרומים על שנתן לו את היכולת לעבור שני שחקנים ולגלג את השער הראשון של עירוני אשדוד, היישר לחיבורים כבר בדקה הרביעית. הצהובים צוהלים והמשחק שהתקיים היום (שישי) באצטדיון הי”א רק החל.

הפתעת המחזור ללא ספק שייכת לעירוני אשדוד שניצחה את אדומים אשדוד 2-0 משערים של שמש  ותומר בן חיים (מצטיין)בדקה ה-88. האדומים שלטו ברוב שלבי המשחק, אך עירוני ידעה לעמוד נכון ובעמידה נכונה בחלק האחורי בראשותם של טגניה, עמרי כהן ומאור זוהר, ידעו למנוע מהאדומים מצבים.

אין ספק שכמות הקהל נפגעה מצד שתי הקבוצות, בעיקר בשל מזג האוויר ששרר בימים האחרונים וההתעקשות של ערוץ הספורט לקיים את המשחק ביום שישי ולפגוע בעוד מאות אוהדים שלא יכלו להגיע.

על אף כל זאת, עירוני עם 1200 אוהדים שלה, לעומת 500 של האדומים, נתנה מלחמה עיקשת ולא נתנה להתקפה של האורחים לסכן יותר מדי את שערו של אנגלשטיין. אלירן שמש בדקה ה-5 השתלט על כדור גובה ודהר לעבר השער של גיא סלם וכבש את השער הראשון. האדומים לחצו אך טעות טיפשית של משה בן לולו חלוץ האדומים שספג צהוב שני מעבירה קשה על תומר גרמה לו לצאת באדום. במחצית השנייה עירוני ניסתה יותר, והביכה את הגנת האדומים מדי פעם. עד הדקה ה-88, בו תומר בן חיים עשה סחרחורת להגנה וכבש בהקפצה גאונית.

החגיגות החלו והיציע בצהוב געש, ללא ספק עירוני משאירה את הסטטוס קוו הקיים וגם בליגה א’ מנצחת את היריבה המרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן