news08.net/ads.txt

אשדוד: צו סגירה מנהלי לדירת הימורים במרינה

מאבקה של המשטרה במחוללי הפשיעה במרחב לכיש – צו סגירה מנהלי הוצא ע”י מפקד מחוז דרום, לדירת מגורים בעיר אשדוד, עליה פשטו השוטרים בזמן שנוהלו בה משחקי הימורים אסורים

מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיך את מאבקו במחוללי הפשיעה, תוך חדירה מודיענית ממוקדת במגוון תחומים בהם עוסקים העבריינים, הן בפן הפלילי והן הכלכלי.

כחלק מהפעילות הממוקדת של תחנת אשדוד, פשטו השוטרים בהם לוחמי יס”מ לכיש, על דירת מגורים לגטימית לכאורה, ברחוב האגוז בעיר אשדוד, בזמן שבמקום התקיימו משחקי הימורים אסורים תחת ניהולם של עבריינים המשתייכים לכנופיות פשיעה בעיר.

השוטרים תפסו במקום מספר שחקנים ו כ-17 כונני מחשב ששימשו למשחקי ההימורים. כמו כן, 2 חשודים בשנות ה 30, נחקרו בחשד להחזקת והפעלת מקום לשם הימורים.

במקביל להליך הפלילי, המשטרה פתחה בהליך מנהלי, במסגרתו חתם מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר על צו סגירה מנהלי לדירה ברחוב האגוז, למשך 21 ימים.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן