אשדוד שומרת על הרוח והתרבות הישראלית; פסטיבל “תור הזהב”

הפסטיבל, בהפקת המרכז לפיוט אשדוד, מציין 12 שנה להיווסדו בשלל הפקות ייחודיות ומופעים מסקרנים שיתפרסו במשך ארבעה ימים

אשדוד שומרת על הרוח והתרבות הישראלית עם קהל של אלפים שפקד אמש את פסטיבל “תור הזהב”.

אמש הושק פסטיבל “תור הזהב” באשדוד שהביא את הקולות, התרבויות והנוסטלגיה שיוצרים פסיפס המחבר בין כל קצוות הקשת בחברה הישראלית גם בימים אלה.

הפסטיבל, בהפקת המרכז לפיוט אשדוד, מציין 12 שנה להיווסדו בשלל הפקות ייחודיות ומופעים מסקרנים שיתפרסו במשך ארבעה ימים.

הפסטיבל נפתח בשישה מוקדי תרבות בעיר עם אלפים שפקדו את הפסטיבל: על בימת אמפי אשדוד הופיעו דני סנדרסון, גידי גוב וחברים עלו עם מופע סוחף ומלא להיטים, אריק משעלי הופיע עם מופע הסטאנד אפ שלו בבית יד לבנים, דודו פישר, חנן בר סלע, אמיל אייבינדר וההרכב המוזיקלי “הבלקניה” בליווי תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד עלו על בימת המשכן לאומנויות הבמה בהפקת מקור מיוחדת לפסטיבל.

בהמשך השבוע צפוי בפסטיבל: “סָאעַה מָבְּרוּקָה”| ساعة مبروكة”, הפקת מקור ייחודית בהשתתפות אמנים ממרוקו וישראל ביניהם פייסל והודיה (מרוקו), בג’מין בוזגלו (ישראל) המופע “לילות ספרד” עם דוד ד’אור,יסמין לוי , ג’קו חזן, מופע קבלת שבת של “הפרויקט של רביבו” שיארחו את יואב יצחק ועוד.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – רכילות וברנז’ה, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

בתמונה טלי סהרוני – יו״ר המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל, יהודית ביטון – חברת ועד מנהל של המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל, עו״ד יוסי עטר מנהל אמנותי פסטיבל תור הזהב ומפיק ראשי, שלום לוטטי מנכ”ל התזמורת האנדלוסית אשדוד ויהודית נתן מנהלת פרסום ושיווק

צילום: מאור נתן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן