news08.net/ads.txt

אשה – מלכה: ארין פרידמן, יזמית רחובותית, לא חיכתה לשינוי שיגיע ממשרד החינוך ויצרה אותו בעצמה

אישה יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה וארין פרידמן היא דוגמא נהדרת לכך: ארין עזבה את עולם ההייטק, השקיעה מיליון ₪ ועם צוות מומחים הקימה את המיזם BrickBox, המעודד סקרנות ולמידה מדעית דרך משחק ודיגיטל, כיאה לדור האייפד והמסכים (גילאי 5-12)

השבוע הוזמנה ארין פרידמן, רחובותית, 43, יזמית, אמא ל-4 ילדים, להופיע בתכנית הבוקר בערוץ 13 בהנחיית צביקה הדר, כדי לשתף כיצד היא מצליחה דרך מיזם BrickBoX שיצא לדרך לפני כ-3 חודשים לתרום להבאת שינוי בדרכי למידה יצירתיות ואפקטיביות ממה שקיים כיום בבתי ספר. לדבריה: “ילדים נולדו כדי לשחק ולהיות בתנועה. זו הדרך שלהם להביע את היצירתיות והסקרנות, שיובילו אותם להצלחה. שיטות הלמידה שהיו נהוגות לפני עשרות שנים בבתי הספר נמשכות באותו האופן בשעה שהעולם משתנה. המטרה החשובה שיש לנו כיום היא ליצור עבורם סביבה כזאת שתאפשר למידה עצמאית, בשעה שאנחנו – ההורים, נעמוד מאחוריהם לסייע ולהקנות להם בטחון בכל שלב”.

וכך, באמצעות צוות מומחים המורכב מ-30 איש מעולם החינוך, הרובוטיקה, האנימציה ועוד, הקימה פרידמן אתBrickBox , תכנית דיגיטלית חדשנית לילדים, ללימוד טכנולוגיה ומדע דרך בנייה ומשחק. התכנית של בריקבוקס מיועדת לגילאי 5-12, וכוללת 24 הרפתקאות בנייה ומדע, כמו ספינת פיראטים, מפעל ממתקים, רובוט מצייר, מכונית מרוץ ועוד. כל ילד שנרשם לתכנית מקבל עד הבית ערכת בנייה טכנולוגית במתנה, ויוצא למסע במערכת ההרפתקאות הדיגיטלית של בריקבוקס. בכל שבוע מצפה לילד/ה הרפתקה חדשה. במהלכה הוא בונה דגם מאבני בריקבוקס תוך צפייה בסרטוני הסבר ותלת מימד ולומד כיצד פועל הדגם שבנה בסרטוני אנימציה ופעילויות שונות. החזון של ארין הוא: לקיים קהילה “פיזיטלית” (שילוב של פיזי ודיגיטלי, מינוח שארין בחרה להטביע) של ילדים ומשפחות שלומדים דרך משחק ודיגיטל. “בעידן שבו ילדינו צמחו וגדלו בעולם של מסכים וסמארטפונים, הרי שהמדיומים הללו הם חלק בלתי נפרד מחייהם, ולכן לא צריך להיבהל כשהם במסכים, במידה והתוכן מותאם ומועיל. את המדיומים הללו צריך לנצל להעברת מסרים חינוכיים בשפתם: דרך שפת המשחק והחוויה. רק כך נמשיך להצית את אש הסקרנות שאיתה הם נולדו ולגרום להם לחקור ולהעמיק בנושאים ובמגוון תחומים” היא אומרת ומוסיפה: “לא עוד רק הישיבה על כיסא בכיתה מול לוח ומורה , אלא נדרש מאיתנו לדחוף קדימה ולייצר עבורם למידה אפקטיבית תוך כדי התנסות עצמית, תנועה ויצירת חוויה מהנה. כל אלו יובילו את הילדים שלנו ללמידה אפקטיבית ועצמאית”.

(צילום : מירב פלברג)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עדן
עדן
5 months ago

דרושים לעבודה מהבית עם שכר מעולה!!!!!

בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, ניתן להגיע ל12,350 ש”ח בחודש ומעלה

אין צורך בניסיון לפרטים- 050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עדן
עדן
5 months ago

דרושים לעבודה מהבית עם שכר מעולה!!!!!

בתחום הקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן ונתונים, ניתן להגיע ל12,350 ש”ח בחודש ומעלה

אין צורך בניסיון לפרטים- 050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

דילוג לתוכן