news08.net/ads.txt

אשה נוספת בעמדת מפתח בעיריית רחובות: אפרת דסקלו נבחרה למנהלת אגף גנים ונוף החדשה

עיריית רחובות מתפארת כבר שנים כי קיים שוויון בין נשים וגברים בעמדות מפתח והנה הבוקר (חמישי) אנו מתבבשרים על מינוי נוסף של אשה בתפקיד בכיר. אפרת דסקלו (43) הנדסאית נוף בהכשרתה, אשר החלה את דרכה לפני כ-20 שנה בעיריית רחובות כמתכננת נוף באגף מונתה למנהלת אגף גנים ונוף החדשה. במסגרת תפקידה היא עסקה בתחום הגינון והפיתוח הנופי העירוני. לפני כ-7 שנים היא מונתה למנהלת מחלקת תכנון נוף באגף והחל מינואר 2020 היא מכהנת כמ”מ מנהל אגף גנים ונוף. השבוע היא נבחרה לתפקיד מנהלת האגף.

ראש העיר, רחמים מלול, בירך על המינוי ואמר כי “אני מאחל לאפרת דסקלו הצלחה בתפקידה החדש. בחודשים האחרונים מאז שנבחרה לממלאת המקום של מנהל האגף- עבודתה ראויה לשבח . כמי שעומד בראש המערכת, אני שמח על כך שאשה נוספת נבחרה לתפקיד בכיר מאוד בשדרה הניהולית של העירייה, מה שתואם את תפיסת עולמי בכל הקשור לניהול העיר והנהגתה”

סגן ראש העיר, מחזיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ אמר כי “אני מברך על הבחירה של אפרת כמנהלת האגף. היא האדם הנכון במקום הנכון. אפרת שותפה מלאה למהפכה שאותה אנו מובילים בחזות העיר, ואני משוכנע שיחד עם עובדי האגף המסורים נמשיך להצעיד את העיר קדימה בתחום הפיתוח והנופי”

מנכ”ל העירייה, דורון מילברג: “אגף גנים ונוף הוא אגף חשוב בתפיסה התפעולית של העירייה. אנו מברכים על בחירתה הראויה של אפרת, ונעשה כל שנדרש על מנת לסייע לה בתפקידה”

אפרת דסקלו אמרה “אגף גנים ונוף הוא עולם ומלואו, אגף מרתק בעל נפח עשייה מגוון ואחריות רבה בעיר רחובות . אנחנו עובדים מתוך תחושת שליחות, במקצועיות ובשירותיות. אני שמחה מאוד לקבל על עצמי את תפקיד מנהלת האגף, ורואה בכך אחריות גדולה. יחד עם העובדים והמנהלים באגף, נפעל להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחומי הגינון, והעיצוב הסביבתי במרחב הציבורי. תודה מיוחדת לראש העיר, רחמים מלול וכן לחברי הוועדה על האמון שנתנו בי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן