חנוכייה לכל חטוף: עיריית אשקלון הציבה, זו השנה השנייה, את המיצג המרגש מיזם ׳חנוכייה לכל חטוף׳ ברחבת היכל התרבות בעיר.
במסגרת המיזם הוצב שולחן ארוך ועליו חנוכיות כמניין החטופים שעדיין בשבי החמאס ומתחת לכל חנוכייה תמונות של החטופים.
בני הנוער ותושבים הגיעו למקום והדליקו נר בכל חנוכייה לציון אורם של החטופים ובתפילה לשובם הביתה, במהרה.
ראש העיר, תומר גלאם: ״גם בחג הזה לבנו עם משפחות החטופים וכולנו תפילה שנזכה לראות ניסים ונפלאות בזמן הזה ושישובו לביתם, במהרה. מוזמנים לבוא ולהדליק יחד עם בני הנוער שלנו את האור לחטופים במיצג חנוכייה לכל חטוף״.
◼️ הצטרפו לחדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








