אשקלון: תינוק טבע בבריכה

פעולות החייאה בוצעו בתינוק כבן שנתיים, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים ברזילי בעיר.
אמבולנס

לפני זמן קצר (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על פעוט שנמשה מבריכה בבית באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד”א ביצעו פעולות החייאה בפעוט כבן שנתיים, ולאחר שליבו שב לפעום, פינו אותו לבי”ח ברזילי כשמצבו קשה.

הפראמדיקים של מד”א מורן בן דור וישראל לוגסי, סיפרו: “הפעוט היה בבית כשהוא מחוסר הכרה, ובבדיקתנו היה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות עד שליבו שב לפעום. פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.”.

מאיחוד הצלה נמסר:

כונני ארגון הצלה הוזעקו לבית באשקלון בעקבות דיווח על תינוק שטבע. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן שנתיים, ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים ברזילי בעיר.

חובש הצלה ברוך הרשקוביץ מדווח: “כשהגעתי לבית, הביאו לי תינוק כבן שנתיים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שטבע בבריכה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, ולאחר שחזר הדופק, הוא פונה כשהוא מורדם ומונשם לחדר הטראומה בבית החולים ברזילי בעיר”.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן