news08.net/ads.txt

אשתו של חולה הקורונה מקרית גת: “לא מאחלת לאף אחד את הסקילה והשמועות השקריות שרצו בעיר הזאת”

 אמש דווח על חולה מאומת בקרית גת. המקרה הוביל לבהלה גדולה בעיר ולשמועות רבות שאותו חולה התקהל עם מספר רב של אנשים על אף ידיעתו כחולה. כעת אשתו, עדן יוצאת להגנתו וטוענת: “בסה”כ היה קצת חלש ורץ להיבדק כי כזה הוא”.

כזכור, מנהלת מעון ויצו בקרית גת מירה אלחרר, הודיעה בפני הורי הגן שאחד ההורים נדבק בנגיף הקורונה. באותן שעות הופצו שמועות רבות ביניהן ההורה המשיך להתקהל במקומות רבים על אף ידיעתו שהוא חולה קורונה. בעקבות כך, אשתו עדן, יצאה להגנתו: “באתי לעשות לכם סדר ובמיוחד לכל תושבי העיר הזאת שדואגים קודם כל להוציא שמועות מוטעות ופשוט לסקול אותנו, זה מה שאנחנו חווים כרגע. אז בעלי מאור קיבל תוצאות בדיקה ונמצא חולה מאומת מספר 67387378287266 כמובן שמיד נכנסנו לבידוד כל המשפחה. ולא הוא לא הסתובב בעיר עם חום ודאג להדביק את כולם, בסה”כ היה קצת חלש ורץ להיבדק כי כזה הוא. איפשרו לו לצאת אחרי הבדיקה כי לא היה לו שום תסמין קורונה (רק חולשה שזה לא נחשב תסמין). זהו לא יצא יותר מדי ודאג לשים מסיכה וכפפות ברבע שעה שהיה בחוץ. בקיצור לא מאחלת לאף אחד את הסקילה וההמצאות השמועות השקריות שרצו בעיר הזאת. אל תהיו גיבורים זה יכול לדפוק בכל דלת מאוד דאגנו להישמר והנה גם אנחנו הופתענו. מקווה שעשיתי לכם סדר בבלאגן. עכשיו אני אתן לפלאפון לנוח, אדאג לבריאות משפחתי ואתעסק אך ורק בנו. הצעת ייעול, אל תעשו את זה לאחרים כי אנשים יבחרו לא להיבדק בשביל לא לעבור את הלינץ’ הזה שהוא לא פחות נעים מהקורונה. ותודה למעט אנשים הטובים שדאגו להציע את עזרתם עוד לפי ששפטו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן