news08.net/ads.txt

אשת העסקים פנינה רוזנבלום השיקה פתיחת דוכן פופ אפ בקניון עופר

בחמישי האחרון הצפינה אשת העסקים פנינה רוזנבלום לקניון עופר הקריון, לרגל פתיחה חגיגית של  דוכן הפופ אפ של מותג הקוסמטיקה ששבעלותה: ‘פנינה רוזנבלום’  שיפתח במקום למשך חודשיים. אירוע הפתיחה נערך בנוכחות גיא קרן – מנכ”ל עופר הקריון והקהל הרחב במסגרתו חשפה רוזנבלום  את מגוון מוצרי הטיפוח שלה, כולל ייעוץ אישי והדרכה.

את האירוע פתחה  פנינה רוזנבלום שאמרה: “אני נרגשת לפתוח דוכן פופ אפ של המותג שלי בקניון עופר הקריון, הנחשב לאחד מהמובילים בישראל, ולאפשר ללקוחות צפון הארץ לחוות, לגעת ולהרגיש את המוצרים יחד איתי”.

גיא קרן מנכ”ל קניון עופר הקריון חתם ואמר: “אנו שמחים לבשר לתושבי הקריות והסביבה על פתיחת דוכן פופ אפ של מותג הקוסמטיקה ‘פנינה רוזנבלום’. מדובר בבשורה לתושבים שיוכלו גם להנות מטיפול אישי של רוזנבלום הנחשבת לגורו בתחום הטיפוח. “בתום הפתיחה  ערך גיא קרן סיור לרוזנבלום בקניון שבסופו פנינה אמרה שמבטיחה להגיעה  פעמיים בשבוע לסייע בדוכן ולייעץ  לתושבי הקריות והצפון בנושא טיפוח ויופי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן