news08.net/ads.txt

אשת ראש עיריית לוד: ״מקבלים מאות איומים לפגוע בבעלי״

בעקבות המצב הרגיש בה נמצאת לוד ולאור ההתפרעויות בימים האחרונים, חשו משפחת ראש העיר איום ממשי על חייהם. בפוסט נוגע לב, התייחסה אשתו של יאיר רביבו לכאוס ולזעם הציבורי: ״זה לא ייעצר כאן ועכשיו זה יהיה מאוחר מדי״.

יקירה רביבו, אשת ראש העיר: ״שלום לכולם, אני ממעטת לרשום פוסטים או לעסוק בענייני ניהול העיר. איני כזו, אבל השורות הבאות עוסקות בדיני נפשות ואני זועקת בקריאה נרגשת לתושבינו היקרים מהמגזר הערבי בלוד להפסיק את ההסתה הפרועה כנגד בעלי ראש העיר יאיר רביבו.

אם זה לא ייעצר כאן ועכשיו זה יהיה מאוחר מידי!!! אנו מקבלים מאות איומים ביום ברשתות החברתיות, בטלפונים ובקריאות ברחוב שקוראות לפגוע בבעלי. תפסיקו, זה מסוכן!!! ועל מה? על ההשקעה המטורפת במאות מליונים במגזר הערבי, על זה שחברי מועצה יהודיים היו אומרים לו שהוא נותן לכם יותר מדי, על הקפצת החינוך הערבי 10 רמות קדימה, על כבישים חדשים, מתנ”סים הכי יפים בארץ, תיכונים שנראים כמו בית מלון ועל אירועים שלא נופלים מחגיגות יום העצמאות.?? אז על מה ההסתה הזו??

את הכל יאיר נותן באהבה, כי כזה הוא יאיר: רגיש, אוהב אדם וסובלן. ככה הוא חונך, והוא ימשיך להעניק למרות הכל.
אם יש משהו שרחוק ממנו שמיים וארץ זו המילה גזען שאתם מרבים להשתמש בה. אין חג שיאיר לא מקליט ברכה בערבית, אין תושב ערבי, כמו כל תושב בעיר, שירשום הודעה ולא יקבל מענה גם אם זה ב-3 לפנות בוקר. בשנים האחרונות סיפר לי יאיר על מאות פגישות עם קמיניץ להסדיר את הבנייה הבלתי חוקית שבנו פה עשרות שנים ולאף אחד לא היה אכפת.

המגזר הערבי קרוב מתמיד לזכות לבנות את ביתו באופן חוקי ומכובד. ככה צריך להיות.זו תפיסת עולם ברורה אצלו: העיר לא תתקדם, אם המגזר הערבי לא יתקדם.

וכן, יאיר הוא מנהיג שמשמיע קול ברור בשעה שרוב ההנהגה המקומית והארצית, היהודית והערבית, חוששים להשמיע: שנים שהוא נלחם בפשיעה הגואה בחברה הערבית, באיסוף הנשק הלא חוקי, בנקמות הדם, ברצח נשים. את הכל הוא עושה כדי לדאוג בראש ובראשונה לביטחון התושבים הערבים החוששים לדבר, חוששים להתלונן. והאמינו לי כי נחשפתי לאלפי תושבים נהדרים מהמגזר הערבי שאומרים ליאיר תודה, מה שאתה עושה אף אחד לא יעשה למעננו.

אבל יש פה מיעוט קיצוני מגובה בכמה אימאמים שרק מסיתים. ואני שואלת איפה המשטרה? איפה השב”כ? עשרות פעמים יאיר הגיש תלונות כנגד מסיתים וכולם נסגרו.
אני דורשת מהאחראים במשטרה ובשב”כ לעצור מיד כל מי שקורא לפגוע בבעלי. הכתובת היא על הקיר באותיות ענקיות.

מתנצלת שהדברים נרשמו בסערת רגשות ובעזרת השם שנחזור לימים שקטים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן