news08.net/ads.txt

אתגר הפסח | איך מנקים את הבית עם הילדים? – המלצות בכתבה

 אתגר הפסח השנה עולה שלב: מגפת הקורונה מאלצת את כולנו להסתגר בבתים, הילדים מתרוצצים מחדר לחדר, וההורים מנסים לשמור על השגרה השבירה ממילא. בימים כתיקונם זה הזמן שבו כולנו עסוקים בניקיונות הפסח. איך עושים זאת בתקופת הקורונה? בארגון בטרם לבטיחות ילדים מציעים לשנות הרגלים כדי לעבור את הניקיונות ללא אסונות.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בין השנים 2010-2019 פנו לחדרי המיון 1,953 ילדים בשל היפגעות מחומרי ניקוי. 90% מהמקרים קרו בבית ובסביבתו. ב-75% מהפניות הנפגע היה מתחת לגיל 4.  61% מהפגיעות היו הרעלה, ו-31% מהפגיעות היו כוויות. עוד עולה מהנתונים כי ביותר משליש (38%) מהמקרים החמורים יותר, בהם הילדים הגיעו לאשפוז בעקבות הפגיעה, מבוגר היה במרחק נגיעה או ראייה מהילד.

אורלי סילבינגר, מנכ”לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: “שמירה על בטיחות הילדים חשובה תמיד, ועוד יותר בימים אלו. אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע לבית החולים בגלל היפגעות שניתן היה למנוע. ההשגחה על הילדים היא חשובה, אך כדי שתהיה אפקטיבית יותר צריך לשנות הרגלים ולהיות יצירתיים. אפשר ומומלץ לשתף את הילדים בניקיונות, אך חשוב לשמור על כללי הבטיחות ולהיות מודעים לסכנות”.

אלו המלצות ארגון בטרם לניקיונות הפסח:

נותנים תפקידים לילדים – גם ילדים צעירים יכולים לסייע בסידור צעצועים, לנקות אבק מרהיטים נמוכים, או לטאטא את הבית.

אחים בוגרים (מעל גיל 12) יכולים להשגיח על הקטנים (מגיל שנתיים ומעלה). בזמן הניקיונות. ילדים מעל גיל 14 יכולים להשגיח גם על צעירים יותר.

מרחיקים מהישג ידם של הילדים חומרי ניקוי וההדברה. מאחסנים בארון גבוה או נעול מיד בתום השימוש.

שומרים חומרי ניקוי והדברה באריזות המקוריות, ולא מעבירים לכוסות או בקבוקי שתייה.

מרחיקים מחלונות רהיטים שניתן לטפס עליהם כמו כיסאות, שולחנות וכו’

מרוקנים דליי מים מיד בתום השימוש, מאחר ופעוטות יכולים לטבוע גם בעומק סנטימטרים בודדים.

מרחיקים מילדים כלים המכילים נוזלים חמים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן