news08.net/ads.txt

אתגר ספורטיבי מרענן לגיל השלישי: מאמאנט זהב, ליגת כדורשת לבני 60+ ייפתח ברחובות

בשנת הלימודים הקרובה תיפתח ברחובות קבוצת כדור רשת חדשה של מאמאנט זהב – ליגת המאמאנט המיועדת לגיל השלישי. אימון הבכורה ייערך בחמישי הבא, 3 באוגוסט בהיכל הספורט “קציר” והכי חשוב: כושר גופני קודם אינו נדרש.

לדברי חברת המועצה ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים “מדובר בשלוחה של ליגת הכדור רשת מאמאנט, בשיתוף אש”ל – ג’וינט, המיועדת לבני 60 פלוס – גברים ונשים כאחד. בגיל השלישי, השתתפות בקבוצה ספורטיבית היא דרך נוספת להרחיב את המעגל החברתי, הן לנשים והן לגברים שפרשו מהעבודה שיש להם זמן פנוי ומעוניינים בפעילות ספורטיבית מהנה ומאתגרת כאחד”.

ד”ר באום עם אלכס בר מכר רכז מאמאנט וסיגל לוי

הקבוצה החדשה תתאמן פעם בשבוע ותשחק מול קבוצות אחרות של מאמאנט זהב ברחבי הארץ ומול קבוצות צעירות של אמהות מליגת מאמאנט, הפועלת מזה ארבע שנים ברחובות ובה משתתפות מאות אימהות ב-17 קבוצות.

ד”ר באום מוסיפה כי “יהיה מעניין לראות כיצד דווקא בני הגיל השלישי מנצחים את הבנות הצעירות במשחקי כדור הרשת. בהזדמנות זאת, אבקש להודות לסמנכ”ל החברה העירונית איציק עובדיה על שיתוף הפעולה הפורה, לאלכס בר מכר, רכז ליגת מאמאנט על עבודה נפלאה עם כל הלב ולרוח החיה של מאמאנט זהב ברחובות, סיגל לוי העושה את המיטב להצלחת המיזם”.

 

אימון הבכורה ייערך ביום חמישי, 3.8.2017, בשעה 11:00 בבוקר בהיכל הספורט “קציר” – הציבור מוזמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן