news08.net/ads.txt

אתרי התיירות בבנימין נפתחו לתושבי רמלה ולוד

מועצה אזורית בנימין מזמינה את תושבי הדרום, רמלה ולוד, הסובלים בימים האחרונים מההסלמה הביטחונית, ליהנות מאתר שילה הקדומה ושאר אתרי התיירות ברחבי בנימין.

צילום: דוברות בנימין

הכניסה לכל פעילויות האתרים תהיה עבורם ללא עלות, והבאים יוכלו להנות מהולוגרמת המשכן החדשה, מהמיצג במגדל הרואה, בית המחסנים ועוד.

האתר “שילה הקדומה” מזוהה עם שילה המקראית שהייתה המרכז הדתי והרוחני של עם ישראל ומקום משכן ארון הברית. באתר מוצגת ההיסטוריה המקראית של עם ישראל דרך העתיקות במקום ועד למיצגים בתלת מימד וחוויות נוספות. בסביבת האתר נמצאים גם נחל שילה, מעיינות, שבילי הליכה, שבילי אופניים ובעיקר חבל ארץ תנ”כי מדהים ביופיו עם בוא האביב.

ראש המועצה האזורית מטה בנימין, ישראל גנץ, אמר: “‏תושבי הדרום, רמלה ולוד היקרים, אתם שם ואנחנו פיזית רחוקים, אבל דעו לכם שאנו אתכם מרגישים וכואבים את המציאות הבלתי נסבלת שאתם חווים. שולחים לכם מבנימין המון אכפתיות ותפילות, ומזמינים אתכם להנות מארץ נביאים ונביעות. בואו בשמחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן