news08.net/ads.txt

באווירה טובה: חזי חיים פותח את הפה, על הכל: כסף, דמעות, הצלחות, כישלונות, חברי אמת, משפחה, עסקים ואהבה

כך הפך חזי חיים (36), מילד שגדל בתנאים לא פשוטים בשכונת אושיות, החל לעבוד בגיל 8 בשוק למחייתו וכנער לא עבר סלקציה במועדונים – לאיש עסקים ממולח שרוכש פרויקטים במאות מיליוני שקלים, לזה שטבע את המושג “באווירה טובה” בקרב כל תושבי המדינה, שמתחזק חשבון אינסטגרם מהחזקים בישראל – ועדיין נותר עם רגליים על הקרקע ומעדיף לבלות עם החברים מרחובות מאשר לשים רגל על רגל בביתו המפואר שבאחד ממגדלי העיר הגדולה. ראיון צפוף מאוד עם חזי חיים שלא הכרתם, לקראת חזרתה של תכנית הריאליטי “האח הגדול”, בה השתתף אשתקד. על כסף, דמעות, הצלחות, כישלונות, חברי אמת, משפחה, עסקים ואהבה.

כך הפך חזי חיים (36), מילד שגדל בתנאים לא פשוטים בשכונת אושיות, החל לעבוד בגיל 8 בשוק למחייתו וכנער לא עבר סלקציה במועדונים – לאיש עסקים ממולח שרוכש פרויקטים במאות מיליוני שקלים, לזה שטבע את המושג “באווירה טובה” בקרב כל תושבי המדינה, שמתחזק חשבון אינסטגרם מהחזקים בישראל – ועדיין נותר עם רגליים על הקרקע ומעדיף לבלות עם החברים מרחובות מאשר לשים רגל על רגל בביתו המפואר שבאחד ממגדלי העיר הגדולה. ראיון צפוף מאוד עם חזי חיים שלא הכרתם, לקראת חזרתה של תכנית הריאליטי “האח הגדול”, בה השתתף אשתקד. על כסף, דמעות, הצלחות, כישלונות, חברי אמת, משפחה, עסקים ואהבה.

לפני שנה וחצי נכנס חזי חיים, איש עסקים מפולפל, שנולד וגדל ברחובות אל בית האח הגדול. “התמונה צרובה חזק בזיכרון”, הוא אומר. “שעת לילה מאוחרת, נהג המונית עזר להעמיס את המזוודות לתא המטען, חיבוק ונשיקה לאמא, בדיחות קרש אחרונות עם החברים ולפני שהספקתי להתנהג בהתאם אני מוצא את עצמי בדרך לנווה אילן, בדרך לעוד הרפתקה. באמת שקשה לתאר את העוצמות והתחושות, המילים רק יקהו את הרגש. צריך גם לשים דברים בפרופורציה. זה לא שיצאתי למשימה של שנתיים בתחנת החלל הבינלאומית או מצאתי תרופה למחלה חשוכת מרפא. זה גם לא היה מסע מטורף בארצות קסומות סטייל שר הטבעות. ת’כלס, כולה תכנית ריאליטי.

“לספר לך שנכנסתי לבית האח ויצאתי אדם שונה בתכלית? שהגעתי לגילויים מרעישים ועמוקים אודות נבכי הנפש של עצמי? פחות. אבל אני בהחלט יכול להגיד שלמדתי להעריך ולאהוב מחדש – את האהבה והחיבוק של אמא, את החשיבות של משפחה, לדעת שאין תחליף לחברים הטובים שלי שמקיפים אותי בחום מהול בהומור שחור 24/7, להיות חופשי, לעשות מה שבא לי, לעבוד קשה ולהצליח, לקנות עשרים גביעים של מילקי ואלף שקיות של במבה אדומה בסופר כי ברוך השם תקציב מותרות יש וגם לדעת עד כמה אני בר מזל שיש לי פאזל חיים כזה שמורכב מאין ספור חתיכות קטנות של אושר. הבנתי שאותם דברים קטנים היו שם בשבילי גם מקודם אבל עכשיו אני מסתכל עליהם בעיניים מלאות תודה”.

ויש לו, לחזי חיים (36), על מה לומר תודה. ממרומי הקומה ה-11 שם ממוקם המשרד היוקרתי של “פסגות הנדל”ן” שבבעלותו הוא מנהל עשרות עובדים, בהם חברי ילדות, מפקח על פרויקטים של נדל”ן מן השורה הראשונה בישראל לצד עשייה בינלאומית והכל ‘באווירה טובה’ – ביטוי שטבע בתקופתו בריאליטי “האח הגדול” ומאז נצור בכל בית בישראל. אחד הפרויקטים האחרונים שרכש – אגב, יחד עם שותפו, איש העסקים שמעון אייזנברג, מהבולטים בענף הנדל”ן – ממוקם במרכז העסקים של אשדוד, נאמד בסכום של 100 מיליון שקלים. מדובר בפרויקט מסחרי בעל קונספט ייחודי ובלעדי בישראל, המאפשר לרכוש נכס בפחות מ-250 אלף שקלים. “כשהקמנו את פרויקט My Office בחיפה שמנו לעצמנו מטרה לעשות מהפכה, כזו שגם צעירים יוכלו לקחת חלק בה ולאו דווקא משקיעים שעבורם זה אינו הנכס הראשון. לשמחנו, בימים אלו יוצא לדרך פרויקט נוסף של החברה באשדוד: משרדים מאובזרים ומרוהטים במיקום פריים לוקיישן במתחם פנאי ועסקים פופולרי במיוחד בו יושבים המותגים, הבנקים והחברות המובילות במשק הישראלי. כשראינו שאלפי צעירים מתעניינים בפרויקטים האלה, מצד אחד קצינים צעירים ומצד שני סטודנטים, הבנו שעשינו משהו נכון ואני מעריך ומקווה שזוהי רק יריית הפתיחה”.

נכס ברבע מיליון שקלים, נשמע קצת דמיוני.

“אפשרי, לא דמיוני. הבנו, השותף שלי ואני, שאם נערוך עסקאות רכישה של שטחים גדולים, יהיה לנו כוח קנייה חזק ונוכל להוריד כך את המחירים עבור הציבור. פרויקט הבכורה שלנו בחיפה זכה להצלחה אדירה והוכחנו שיש עתיד גם לצעירים שהצליחו לחסוך מאתיים אלף שקלים בלבד, סכומים שלא מאפשרים היום אפילו לקחת משכנתא לדירה באזור המרכז. גם הפרויקט החדש של My Office באזור המרכזי באשדוד נבנה על אותו הקונספט, שזכה להצלחה אדירה. אין סיבה שלכל צעיר בישראל לא יהיה נכס, לא לכל אחד יש שני מיליון שקלים לקנות היום דירה אבל מאתיים אלף פלוס מינוס שיקנה נכס עם תשואה אדירה – זה מגיע לכל אחד”.

האח הגדול? הייתי חוזר על זה

הריאליטי הפופולארי “האח הגדול”, יעלה לאוויר במוצ”ש הקרוב וזו סיבה מצויינת להיפגש עימו, לשים את הביזנס בצד ולבדוק מה השתנה מאז. “למען האמת נהניתי מאוד והייתי חוזר על זה”, הוא מודה, “קודם כל זה משהו שהוא חווייתי, עוצמות שאי אפשר להסביר אותן, משהו שבואי נגיד שצריך ללכת באווירה טובה כי אם לא – זה לא מעניין. הרבה אנשים נשרטים מזה, אנשים שעדיין חיים בתוך בית האח הגדול מבחינת הראש, אנשים שהמוח שלהם לא זיהה את זה שהם כבר לא שם והם כל הזמן סביב המחשבה שמצלמים אותם. לקחתי את ההשתתפות בריאליטי כחלק חווייתי במסלול של הדבר המשוגע הזה שנקרא החיים, אבל לצערי יש אנשים שממש תקועים שם”.

על מי אתה מדבר, למשל?

“יש מלא, מהעונה שלי רובם לקחו את זה די קשה”.

אבל?

“בגדול נהניתי מאוד, נהניתי מהתקופה שהייתה מטורפת אבל אותי זה מביך שילד בן 13 רוצה להצטלם איתי. מה אני, מייקל ג’קסון? אני לא כשרוני בכלום, אפילו לשיר במקלחת לא יודע”.

מה דעתך על הקונספט החדש של התכנית?

“זה מצחיק אבל מלא שואלים אותי אם אני מתרגש. מה יש לי להתרגש? אני לא נכנס, את שלי עשיתי שם. הספקתי המון בזמן קצר: ניהלתי רומן, הייתי ראש הבית, חילקתי את הבית לעשירים ועניים, עשיתי שם צחוקים אבל בינינו? זה לא יהיה האח הגדול שצריך להיות, אין את יורם זק, אין את ארז טל, אין את כל הצוות, את כל התותחים, אף אחד לא שם, יורם וארז הם קונצנזוס שם, את מבינה? עם כל הכבוד לשאר, זה כמו להשוות בין רד בול ובלו”.

הרווק המבוקש בדרך לריאליטי נוסף?

השמועות בביצה מדברות על הצעה שקיבלת מתכנית ריאליטי נוספת, בסגנון “הרווק”.

“מאיפה את יודעת?! זה נכון, מאז האח הגדול קיבלתי הרבה הצעות ובין היתר מעוניינים בי בתכנית מהסוג הזה אבל אני לא יכול לנדב יותר פרטים על הדבר הזה”.

יש לך סיבה ללכת לתכנית כזו בכלל? מצד אחד אתה רווק מבוקש ומצד שני, זהו לא סוד שמאחורי הקלעים, אתה מנהל מערכת יחסים עם צעירה לא מקומית בשם נוי סעדון.

“מאיפה את יודעת את השם שלה?! תראי, הייתי לפני חודשיים אצל הרב שלי שלום ארוש והוא אמר לי שאם אני רוצה זוגיות אמיתית אני צריך לזמן את זה ולא להיענות לכל ההצעות שיש. לקחתי את הדברים שלו ברצינות ואני מרכז את עצמי נטו לעבודה ומשפחה. בדרך כלל אני לא נוהג לדבר על מערכות היחסים שלי ואני מכבד מאוד את האישה שלצידי, אבל נוי היא באמת הבחורה הכי מתוקה שאפשר להכיר בעולם. הדייט הראשון שלנו היה בכותל המערבי וזה היה מטורף. על הקשר שלנו מישהו כתב איזה תסריט של סרט לא מוסבר. הכרנו כשיצאתי מ’האח’, היינו בקשר וכשהיא ביקשה להתקדם לא הייתי שם. היום זה הפוך ואני זה שמחזר אחריה עוד הפעם, מקווה שיילך לי”.

אף אישה לא מעוניינת שיהיו סביב הגבר שלה כ”כ הרבה בחורות כמו שיש סביבך…

“בחיים לא בגדתי, אני לא מסוגל לבגוד ואין סיכוי שמישהו יתפוס אותי בוגד, אין דבר כזה. אני אדם נאמן מאוד ואם החלטתי, בכל תחום שהוא, הן הזוגי, הן החברי והן העסקי, שאני שם – אני שם. יש לי עקרונות שגדלתי עליהם וזה אחד מהם, אני מעדיף להיות לבד ולא לבגוד. אני מאוד אוהב אותה, מכבד ומעריך אותה אבל גם מרגיש שהיא בוחנת אותי, רואה אם אני מתאמץ מספיק כדי להשיג אותה ואני רק יכול להבין, מפני שתקופה ארוכה אכזבתי אותה. אבל בגידה? מעולם לא”.

נשמע מפתיע. רווק מבוקש במעמדך יכול להשיג כמעט כל אישה.

“מבוקש אולי אבל רגשית אני לא פנוי וזה מה שקובע. בחורות שולחות לי כל היום הודעות הזויות, סרטוני עירום, אני אפילו לא פותח את זה. עם נוי אחת ההחלטות שידעתי שצריך לקבל בחיים זה אם לוותר או לנסות חזק יותר – וזה חלק מהעניין, זה המשפט שמוליך אותי כל החיים – וכנראה שגם במקרה שלה, אבל את כבר מביכה אותי, אני מעדיף לשמור את הדברים האלה לעצמי”.

אגב, דייטים וזוגיות. ספר על דייט לא מוצלח שהיה לך.

“היה לי איזה דייט עם דוגמנית מוכרת מאוד, שיש לה אייקיו של אגוז פקאן. אנחנו יושבים במסעדה ואני מספר לה בדיחות, תשמעי אני קורע מצחוק, המלצרית ששירתה אותנו בכתה מצחוק ואני אומר לך, הבחורה לא צוחקת, קרח וכן, קשה לי שלא מבינים את הבדיחות שלי. המלצרית התעלפה מצחוק וכשהדייט קמה לשירותים המלצרית ניגשה אליי, אמרה לי ‘שחרר אותה’ ודחפה לי את הטלפון שלה ליד”.

טוב, זה לא שאתה עכשיו חולם על בית עם ילדים..

“תתפלאי, זה מתחיל לדגדג לי. למדתי על החיים הרבה שיעורים. מצד שני אני יודע שאולי זה קצת מוקדם בשבילי אבל מאמין שאם האשה טובה וחזקה, הדברים יתקדמו בדיוק לכיוון הזה”.

ראש בראש: חזי חיים שלא הכרתם

איפה גדלת? איזו ילדות הייתה לך?

“גדלתי בשכונת אושיות. כילד אני זוכר שהיינו עוברים 2-3 דירות בשנה כי לא היה יותר מידי כסף. ההורים התגרשו כשהייתי בן 4, או 5. המזל שלי בתור ילד זה שאמא ואבא התגרשו כי לא הסתדרו אבל החליטו להישאר חברים טובים בשבילי ועד היום הם ביחסים טובים. ייאמר לזכות אמא שלי שהיא לעולם לא החסירה ממני, אני הכי מחובר לאמא שלי בעולם, אין אשה כזו, אין נשמה כזאת. אני זוכר גם שעבדתי מגיל 8 עד 13 בשוק רחובות. הייתי עצמאי מגיל מאוד צעיר, בגיל 13 כבר נהייתי יחצן. אחד הזיכרונות הם שמגיל 14 עד 17 לא היו מכניסים אותי ל’פילגש’. הייתה שם ג’ינג’ית רעה שנתפסה עליי, לא הכניסה אותי לשום מסיבה. הייתי מגיע עם ידידות, חברים – כולם היו נכנסים ואני עומד בחוץ כמו איזה צנון. יש שני סוגים של אנשים בעולם: את הסוג שבוכה ונעלב ואת זה שלוקח את ה’לא’ ועושה ממנו ‘כן’. בזמנו לא יכולתי לקנות אפילו שוקו עם לחמניה אבל אחרי כמה שנים, תומר כהן ואני קנינו את הפילגש”.

חלום ילדות שטרם הגשמת?

“את האמת? אני רוצה לעשות טיול בחו”ל עם כל המשפחה שלי, איזה 50 איש, בארה”ב, לטוס לתקופה של חודש. זה מטורף, משהו שחלמתי עליו מילדות, זו הפסגה מבחינתי. כסף יכול להיות לי היום ומחר לא יהיה לי כלום, אני איש עסקים, כסף הוא רק אמצעי – ההצלחה יותר חשובה לי”.

מי/מה השפיע עליך עם השנים?

“אני חושב שאמא שלי, איילה, ללא ספק. למדתי ואני מנסה ללמוד ממנה להיות בן אדם טוב כמוה. היא לוחמת. היא תמיד נלחמה עליי, שהכול יהיה אצלי טוב, תמיד פרגנה לי, לא משנה מה – תמיד דחפה אותי. היא בנתה אותי ללא ספק”.

למי אתה דופק חשבון?

“לאלוהים”.

אישיות שאתה מעריץ?

“הרב שלי שלום ארוש, הוא מעמיד לי מראה מול הפרצוף ואומר לי את הכל בפנים, לעתים דברים שפחות נעים לשמוע. הרוב מסביבי אומרים לי דברים שאני רוצה לשמוע מכל מיני אינטרסים שונים”.

עם מה קשה לך להתמודד?

“עם מלא דברים, אבל בעיקר עם זה שיש לי עובדים שהם יותר מבוגרים ממני, אני מתבייש מהם, מוריד את הראש ואם אני צריך משהו אני מעביר את זה דרך העוזרת האישית שלי. אמנם אני הבוס ומבין שזו דרך החיים וצריך לנתב בין הכל, אבל זה משהו שקשה לי איתו”.

מה מוציא אותך מהכלים?

“זלזול מאנשים, אני יכול למות מזה”.

למי היית מחטיף סטירה?

“לשכן שלי, שאני לא יודע מיהו שכל בוקר הכלב שלו עושה צרכים בדיוק ביציאה לחניון וכשאני יורד, לפחות 4 פעמים בשבוע, אני דורך על החרא הזה. זה בוודאות לא פינצ’ר, יש לו קקי כמו של ג’מוס ואם אני תופס אותו הוא יחטוף ממני על זה כף, רק כדי להעיר אותו. אבל אני כמובן צוחק, אני כל כך אנטי אלימות”.

למי קשה לך לסלוח?

“בחורה שיצאתי איתה ובגדה בי. אפילו בתור ילד זה פוגע מאוד, לא ידעתי להכיל את זה”.

ממה אתה פוחד?

“שכל הטוב הזה ייגמר. אני לא מפחד על עצמי כמו על הסובבים אותי, על החברים והמשפחה שלי, אני לא חשוב ואני חושב על זה כל היום ובגלל זה מזכיר את כולם בתפילות שלי כל בוקר”

מה אתה לא אוהב לעשות?

“לא אוהב לישון”.

מה אתה אוהב לעשות?

“לעבוד, מאוד נהנה בעבודה שלי, בכל בוקר אני קם עם חיוך ענקי לעבודה. אני גם אוהב לבשל מאוד – כל מה שאת רוצה, אני עושה דגים שאני שם את השף סטפן בכיס הקטן, אני מפחיד, הצגה! במטבח של ‘האח הגדול’ אני הייתי השף שם חד משמעית. חוץ מזה, אני אוהב לבלות עם חברי הילדות שלי, אוהב את השישי המשפחתי שלנו, נוסע לרחובות כמעט כל שישי”.

מהו היחס שלך לכסף?

“לא מעניין אותי בכלל. תקשיבי, היום יש לי, מחר יכול לא להיות לי. אני איש עסקים, זה חלק מהעניין. נכון להיום, אני נהנה ממנו ועד כמה שאני יכול”.

מה נותן לך תחושת ביטחון?

“זוגיות”.

מה אנשים לא יודעים עליך והיית מוכן לחשוף?

“שאני ביישן מאוד”.

מה אתה שונא בעיר?

“את השכונות הישנות, כאילו לא מתייחסים אליהם. אפילו השכונה שאני גדלתי בה באושיות, הכל נשאר אותו דבר, את יוצאת משם לרחוב הרצל זה כמו ‘בחזרה לעתיד'”.

מה אתה אוהב בעיר במיוחד?

“את החום והאהבה. ברחובות כל המשפחה שלי, כל הלב שלי. אני גר בתל אביב באיזה מגדל מנוכר בגלל ההתפתחות העסקית, אבל אפילו מבלה ברחובות. כל חברי הילדות שלי, שאני מחובר אליהם ברחובות, את יודעת איזה כייף זה להגיע לארוחה טובה במאליכ שאין אוכל כזה בעולם ואחר כך לצאת לקאסה מורה, שאין מקומות כאלה בארץ – והייתי בכל הארץ? באמת ובתמים, אני אומר לך שהנשמה שלי נמצאת ברחובות”.

מיהו רחובותי אמיתי בעיניך?

“אייל גולן, עם כל ההצלחה, כל הטירוף שיש מסביבו ואחרי שהיה בסבב בתל אביב במקומות הכי טובים, הוא חזר לגור ברחובות, איפה שגדל. זה רחובותי אמיתי”.

מה דעתך על הפשע בעיר?

“אני לא כ”כ מעורב אבל אני לא חושב שיש עיר שאין בה פשע. היום זה נהיה בכלל מטורף, כל ילד בן 16 נהיה גנגסטר כך שאני לא יודע אם יש יותר פשע ברחובות מבערים אחרות. בואי נגיד שלא היית מסתובבת בתל אביב אחרי 12 בלילה בכמה שכונות. גם ואן דאם לא היה מסתובב ברחובות האלה, את מדברת על פשע ברחובות?”

אם היה ביכולתך מה היית משנה בעיר?

“מה הייתי מוסיף אולי? ים”.

אם היית יכול להיפגש עם אדם מהעבר שלך עם מי היית נפגש ומה היית אומר לו?

“עם סבא שלי מרדכי, ז”ל, אבא של אמא שלי. הוא היה הכי נסיך בעולם ונפטר לפני שנתיים בערך ממחלת הסרטן. זה קושי אמיתי לראות מישהו שהיה מושא להערצה, הבן אדם הכי טוב שהכרתי בחיים, זה שהעביר לנו את כל התכונה של נתינה ואהבת הזולת. אני תמיד משתדל לדאוג לסובבים אותי בעיקר בגלל מה שהוא הנחיל לנו, הדרך שלו. קשה לי לעלות למעלה ושכולם יישארו במקום ובזכותו אני עוזר כמה שאני יכול – הכל זה ממנו. סבא שלי, אם היו לו מאה שקלים, היה מביא לבן שלו כסף לצבא, את כל המאה והיה הולך ברגל לעבודה, איזה 12 ק”מ. אין אנשים כאלה, אין דור כזה. הייתי אומר לו: ‘סבא, תודה על חיים שלמים’ וזהו”.

מה המכה הכי גדולה שספגת בחיים?

“יש לי מלא, החיים לא קלים. עברתי חיים לא פשוטים אבל הפלוס המאוד גדול שלי זה שאני משתדל לקחת הכל באווירה טובה, ההומור זה הדבר היחיד שהציל אותי כשהייתי במצבים לא נעימים. מכל המכות אני חושב שהמוות של סבא שלי היה הקשה מכל. זה היה הבן אדם הכי קרוב אליי, הוא ואמא שלי. לראות אותו גוסס היה נורא. מוות זו המכה הכי גדולה בעולם. גם ברמה העסקית היו עליות וירידות, לא הכל היה ורוד. היום ברוך השם הגעתי לנקודה שאני פחות חושש בפאן העסקי אבל כמו כל דבר בחיים אני יודע שאם יש מסר שהייתי רוצה להעביר לצעירים שקוראים את הכתבה הזו היא שהצלחה נמדדת בעבודה קשה, התמדה ואמונה שישועת ה’ כהרף עין”.

אתה מאמין בעין הרע, קמעות, חמסות?

“פחות, זה לא מעניין אותי, אני מאמין באלוהים”.

מה הקטע שלך עם אלוהים?

“אני מאוד מחובר לדת ולאמונה, זה בא לי מאבא שלי. באופן כללי אני משתדל לקיים מצוות, להיות אדם טוב ומאוד אוהב את בורא עולם. אני מדבר איתו כל יום, מבקש, מתייעץ, מודה לו כל בוקר, מבין שכל מה שקורה הוא לטובה. תכל’ס הכי טוב להתאהב בקדוש ברוך הוא. אין בגידות, אין אכזבות ואפילו גן העדן מובטח”.

מתי בפעם האחרונה בכית?

“אחרי ‘האח הגדול’ חוויתי תקופה נוראית, מזל שזה היה רק חמש שעות, אבל זה עדיין קשה. בכיתי במשך חמש שעות שמטעמי חיסיון אני לא יכול לדבר עליהן. לשמחתי, הבינו מהר מאוד את הבלוף”.

מה תעשה עוד עשר שנים?

“מקווה שעם האשה והילדים על היאכטה שלי נטייל קצת בעולם”.

מיהם החברים האמיתיים שלך?

“וואו, יש לי מלא. קודם כל אשר מיארה, אנחנו חברים של מעל 20 שנה, טל נחמיאס המכונה ‘כרפס’ ויש מאחורי הכינוי סיפור. כשהיינו ילדים שיחקנו סנוקר ואמרנו שמי שמפסיד הולך להסתפר אצל ספר עם פרקינסון בן 100 ברחוב טלר – באתי אחרי כמה דקות, ראיתי אותו אחרי שהפסיד כשהוא מסתפר ואמרתי לו ‘מה זה? אתה נראה כמו כרפס’. מאז 20 שנה אף אחד לא זוכר מה השם שלו. יש כמובן את תומר כהן שהוא חבר-אח, גלעד כץ הנסיך, אביב איטח, לירן יגודה ויש את החברים שלא גדלתי איתם, אבל הם חלק בלתי נפרד ממני ומכל אחד מהם אני לוקח משהו. מישל טרוני  הענק בעל לב הזהב, שממנו למדתי להתנהל עם אורח חיים בריא וכמעט הפכתי לצמחוני בגללו, שי חי שהייתי נושא הטבעות בחתונה שלו וממנו אני לוקח את ההשראה לזוגיות ואהבה. אף אחד לא מכיר אותו באמת, אבל אם תראי אותו ואת תני מהצד, זה מדהים, הם ראויים להערצה על הזוגיות שמתקיימת ביניהם. כמובן שמושיק עפיה שהוא גם חבר אח, שאני לא מבין איך הוא לא פותח קיסריות כל שני וחמישי עם היכולות שלו, הבן אדם גאון מוזיקלי, הייתי בהופעות שלו ופשוט נהיה לי עור ברווז, יש את דודו כהן מעפולה שלימד אותי שיעור בחיים – שהאמת משחררת וכמובן את האולטראס שפיצחו את השיטה – אנשים פשוטים שהגיעו מהכי למטה שאפשר, נחמדים לכולם בצורה מטורפת, עושים סרטונים לאנשים, הקדשות, חתימות ויש להם סבלנות אדירה. אני מקווה שלא שכחתי אף אחד, כי החברים שלי הם חלק ממני, אני מקפיד לשלב את החברים גם בעסקים שלי, כי אם לא נדאג אחד לשני תמיד – אז עדיף למות. אני רק מתפלל לאלוהים שייתן לי כוחות לדאוג לסובבים אותי תמיד, הם חלק ממני”.

איחוד הפועל מרמורק ומכבי שעריים – בעד או נגד?

“לא מבין כ”כ בכדורגל אבל זה נשמע לי מגניב תמיד, איחוד זה דבר טוב”.

מה חסר לך בחיים?

“זוגיות בריאה”.

מה ההישג המשמעותי ביותר שלך?

“שלא משנה באיזה מצב אני בחיים אני נשאר עם העקרונות שלי שהם להיות פשוט ואמיתי, לא לשכוח מאיפה באתי”.

מה הרגע הכי מרגש שהיה לך בחיים?

“שאמא שלי שהיא בבת עיני, קיבלה דרגה. אמא שלי היא קצינה בכירה בשירותי בית הסוהר וזה היה רגע מאוד מיוחד במעמד השר והנציבה בלשכת השר עם מלא מצלמות וקצינים וכולם שיבחו אותה. זה מבחינתי היה רגע מטורף, השיא של החיים שלנו”.

מה לעולם לא תעשה?

“לא אגנוב”.

פוליטיקה: ימין או שמאל?

“ימין”.

תכף בחירות: במי תתמוך?

“תלוי מי יהיה, בינתיים רק רחמים מלול, אז רחמים”.

ואם מתן דיל ירוץ?

“אז אני עם מתן, הוא בן אדם מדהים, יש לו הרבה מה להציע”.

חושב על פוליטיקה?

“לא, לעולם לא”.

במבט לאחור אם אתה מסתכל על החיים, אתה מרוצה מההספק שלך?

“מאוד”.

מה הכישלון הכי גדול שלך?

“היו מלא כישלונות. יש מישהו שלא היו לו כישלונות? אבל התחשלתי מהן ואת זה אני זוכר”.

מתי הפעם האחרונה שהרגשת ששמו לך רגל?

“ניסו לגנוב לי עסקה שנאמדת בסכום לא קטן לא מזמן ולא הצליחו. מדובר באחד האנשים הכי חזקים במשק בישראל, פשוט הלכתי אליו והפניתי אליו את השאלה אם היה רוצה שאני אעשה לו דבר כזה כשאהיה טייקון”.

מה יש לך בפלייליסט?

“יש לי פלייליסט משוגע: מושיק עפיה, האולטראס, פינק פלויד, לד זפלין, מלא רוק, אבל גם דודו אהרון שאני אוהב אותו מאוד גם כי הוא נסיך מרכזי ומוניקה סקס – ברור”.

חמישה דברים שלא תוותר עליהם לעולם?

“משפחה, חברים, עבודה, נאמנות ואווירה טובה”.

מוטו?

“חיה ותן לחיות, הכי פשוט והכי טוב”.

לסיום, מה יהיה כתוב על המצבה שלך?

“עוברים לי מלא משפטים, זה מלחיץ. אני חושב שמשהו בסגנון ‘מקווה שנעמתי לכם’, ת’כלס הכי פשוט”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: (צילומים: עופר חן, שי תמיר, אלבום אישי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן