news08.net/ads.txt

באמצע תרגיל: לוחמי יחידת חילוץ ממים זורמים מדימונה הצילו שתי נשים

“יחידת חילוץ ממים זורמים” של תחנת דימונה ביצעה אימון תלת יומי לטובת תרגולות חילוץ מורכבות בנהר הירדן בפיקודו של מפקד “יחידת להבה” סגן טפסר דורון אלמשלי. תוך כדי האימון הגיעו הלוחמים לגשר “בנות יעקב” כאשר במהלך התרגולות הלוחמים זיהו סירה שהגיעה לאיזור בו הזרמים מתחזקים ומתוך הסירה נפלה אישה כבת 60 ונסחפה עם הזרם, חברותיה שהיו על הסירה החלו לזעוק לעזרה. צוות החילוץ זינק לעברה והחל במרדף אחריה במים הזורמים.

לאחר כמאתיים מטרים, הצוות הגיע אליה כשהיא נמצאת באפיסת כוחות מוחלטת ונמצאת עם ראשה שמוט תחת המים לאחר שבלעה כמויות גדולות של מים. במקביל הגיעה סירה של המחלצים יחד עם מפקד יחידת להבה והם חילצו את האישה למקום מבטחים ופינו אותה לקבלת טיפול רפואי. מיד עם חילוץ האישה, זיהו הלוחמים אישה שנפלה מסירה נוספת במקטע בו הזרמים מתחזקים וישנה סכנה של חבלה מסלעים. בתגובה מהירה ובפעולות מקצועיות של צוות החילוץ אף היא חולצה ללא פגע.

מפקד “יחידת החילוץ ממים זורמים” רס”ר עידן אבוחצירה מסר: “אנו פועלים בתרגיל מורכב ולנגד עיננו נקלעו שתי נשים לסכנה מוחשית. נדרכנו מיד ונכנסנו לאירוע אמת שבו חילצנו את הנשים שכמעט טבעו בזרמים. אין ספק שתושיית הלוחמים ופעולה מהירה ומקצועית הצילה את חייהן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן