news08.net/ads.txt

באר יעקב ירדה במספר חולי הקורונה; “נמשיך לאכוף ביד קשה כל הפרה של הוראות משרד הבריאות”

לפני דקות אחדות ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן שוחח עם חולת קורונה תושבת היישוב אשר בישרה לי כי לאחר ששתי הבדיקות האחרונות שלה יצאו שליליות, היא נחשבת מחלימה לחלוטין. בכך ירד מניין חולי הקורונה במועצה ל-12 במספר. כאמור, 2 חולים נוספים אינם תושבי היישוב אך נכללים במניית החולים שלנו עקב אשפוזם באחד מבתי החולים ביישוב.

כל החולים ביישוב חשים בטוב ונמצאים בבידוד ביתי מלא. גוזלן מעדכן, כי מניין המבודדים הפעילים לגביהם קיים חשש הידבקות עמד בתחילה על 501 וכעת ירד ל-8 בלבד.

בצל הקלה בהגבלות, הודיע גוזלן: “החל ממחר תתאפשר פתיחתן של חנויות רבות. עובדה זו מגבירה את הסיכון שבהדבקה או הידבקות ועל כן האתגר העומד בפנינו כעת הוא רב יותר. זהו שבוע קריטי ומועד לפורענות לכן אני מבקש מכם לא להיות שאננים! אני מבין שקשה להישאר דרוכים במשך חודש וחצי אך לצערי עלינו להבין שזו מגפה מסוכנת ומדביקה. לכן, עטו מסכות, שימו כפפות ושמרו על היגיינה ומרחק של 2 מ”ר על מנת לשמור על חייכם. עלינו להתנהל בחכמה ובאחריות רבה ולהישמע להוראות מצילות החיים של משרד הבריאות. אנו נמשיך לאכוף ביד קשה כל הפרה של הוראות משרד הבריאות והחל מיום שני הקרוב אף נחל בחלוקת דוחות בסך 200 ₪ בגין אי עטיית מסכה במרחב הציבורי!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן