שכונת גבעת חוטר נכנסת למהלך פיתוח משמעותי: פרויקט תשתיות רחב היקף, בהיקף של יותר מ – 10 מיליון שקלים, יעניק לשכונה שדרוג מלא, מהתשתית התת – קרקעית ועד התאורה והגינון ברחובות.
לפי הודעת ראש העיר ניסים גוזלן, העבודות כבר החלו, והן יכללו: החלפת קווי מים וביוב, מערך תאורה דקורטיבית חדש עם מרכזייה חכמה, הטמנת קווי חברת החשמל מתחת לפני הקרקע — פתרון שמוסיף אסתטיקה ובטיחות, ריצוף מדרכות וריבוד כבישים באספלט חדש, עבודות גינון, צמחייה והשקיה ומקסום מקומות החנייה בשכונה.
מדובר בפרויקט שמטרתו לשפר את איכות החיים של התושבים, תוך שינוי מוחשי של המרחב הציבורי.
גוזלן הוסיף: “תודה לסגני ג’קי גונגרדי ולשי נפתלי מחזיק תיק שפ״ע. תודה גם לדוד לביא וועד שכונת חוטר על השותפות המלאה לביצוע הפרויקט.”
עוד הודה לתושבים על הסבלנות במהלך העבודות: “זה ישתלם לכולם".
הפרויקט משתלב בתוכנית עירונית רחבה לשדרוג שכונות ותיקות ושיפור התשתיות העירוניות, עם דגש על קידום סביבה בטוחה, נעימה ומונגשת.
שכונה מתחדשת, והחיים של האנשים בתוכה מתחדשים איתה

◼️ חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










