news08.net/ads.txt

באר יעקב: שלושה חודשי פטור מארנונה לעסקים; 200 דוחות חולקו למפרי הנחיות

הערב (שלישי), ניסים גוזלן, ראש מועצת באר יעקב, מעדכן על 16 חולי קורונה מאומתים – 6 משכונת צמרות המושבה, 4 מפארק המושבה, 2 מחתני פרס ישראל, 1 ממרכז הישוב ו-1 שאינו מעוניין להזדהות. שניים נוספים אינם תושבי היישוב אך מופיעים ברשימה עקב האשפוז באחד מבתי החולים ביישוב.

כמו כן, גוזלן שוחח  עם חולה קורונה תושב היישוב שהחלים מהמחלה. לדבריו, ברגעי השיא של המחלה, הוא הגיע לנשימה כבדה וסטורציה של 88! רגע לפני חיבור למכונת הנשמה הוא התאושש. כבחור צעיר הוא חשף בפני גוזלן כמה מסוכנת הקורונה!.

לדבריו הוסיף: “אני מבקש מכם, בואו ניקח כל אחד אחריות אישית למגר את הקורונה עד ליום העצמאות! כל אחד להקפיד על חבישת מסכה וכפפות. להמעיט יציאה למרכזי קניות, לשמור על 2 מטרים מרחק!. אני מסתובב ביישוב ורואה ילדים בוגרים ללא מסכות, הורים וילדיהם משחקים במדשאות. אין לנו יכולת פיזית לחלק דוחות בכל נקודה ביישוב בכל רגע נתון אבל אנחנו אוכפים ביד קשה וחילקנו כבר למעלה מ200 דוחות! אנו מצפים מכם לשיתוף פעולה ושמיעה להנחיות! זוהי אחריות של כולנו יחד!”.

בנוסף לכך: “המועצה תעניק בשנת 2020 שלושה חודשי פטור מארנונה לעסקים. בקרוב נוציא הנחיות לקבלת ההטבה בעמוד הפייסבוק ובאתר המועצה. כמו כן, בימים הקרובים אפנה לשר הפנים ואציע להעניק הקלות בארנונה גם לבעלי המשקים הביתיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן