מבזקים
אמפי מסובים אור יהודה יצא לדרך עם הופעה של להקת משינה סמוך לבאר שבע: המשטרה סיכלה כוונת פגיעה במסגרת סכסוך פלילי – מטול "לאו" צה"לי אותר ברכב אילת: גבר התמוטט בחדר כושר – דפיברילטור החזיר את ליבו לפעום הותר לפרסום: סרן דוד חזות נפל בקרב בדרום לבנון חולון: גבר כבן 30 נפצע קשה בפיצוץ רכב ברחוב הלוחמים במקום לרסס: גבעת שמואל משחררת “יתושים טובים” נגד היתושים העוקצים העמותה הירושלמית שמזהירה: "בדידות עלולה להיות סכנת חיים" מועצה אזורית תמר: גבר כבן 50 נהרג בתאונת עבודה במפעל מודיעין משיקה ספרייה חכמה: עמדות AI ימליצו לתושבים על ספרים ליד הבית כתב אישום נגד סגן ראש עיריית באר יעקב נועם ששון אחרי יותר מ – 20 שנה במקלט: שבט הצופים “עתיד” בחולון בדרך לבית קבע גני תקווה ממשיכה להרחיב את תוכנית החוסן בבתי הספר הפאמפטרק החדש בסביון נפתח לרכיבה אשקלון: ייעוץ הורי ללא עלות בגינת המשחקים בעיר היין סוף סוף ירידה – אלה מחירי הדלק לחודש יולי בלונים שבתוכם אבנים הושלכו לעבר רכבים בשכונת השחמון באילת בנאות חובב מצדיעים למשפחות המילואים: כניסה חינם למרכז המבקרים לאורך הקיץ באר שבע מחזירה את הקיץ לעיר העתיקה: אירועי לילה יחזקו את העסקים המקומיים עמנואל ממשיכה להתרחב: שווקה קרקע לבניית 21 דירות ומתחם מסחר לראשונה בקריית מלאכי: מכינה חדשה תחבר בין תורה, שירות צבאי ועשייה קהילתית

באשקלון לא מוותרים על התלמידים: מפגשים חינוכיים במתחם ממוגן

בתי הספר בעיר יוכלו לקיים פעילויות הפגה, מפגשים ויוזמות חינוכיות במתחם חוצותרבות, בהתאם למדיניות העירייה

שומרים על קשר: מורים ותלמידים נשארים מחוברים במרחבים המוגנים – במסגרת יוזמה חדשה של העירייה יעמוד לרשות בתי הספר מתחם חוצותרבות הממוגן לפעילויות הפגה ושמירה על קשר עם התלמידים

על רקע המצב הביטחוני ובהתאם למדיניות ראש העיר, תומר גלאם, מינהל החינוך בעיריית אשקלון יוצא ביוזמה חדשה שמטרתה לחזק את הקשר בין צוותי החינוך לתלמידים ומתן מענה רגשי בתקופה מורכבת זו.

בהתאם לזאת, עומדים לרשות בתי הספר, היסודיים והעל יסודיים מתחם חוצותרבות הממוגן, בו ניתן יהיה לקיים מפגשים, פעילויות הפגה ויוזמות חינוכיות ללא עלות.

במסגרת היוזמה, המקום יועמד לרשות המשתתפים על ידי העירייה, בעוד שתוכן הפעילות וההפעלה יהיו באחריות בתי הספר והצוותים החינוכיים, והגעת התלמידים תתבצע על ידי ההורים. במינהל החינוך מציינים כי מדובר במהלך שמטרתו לאפשר מרחב בטוח, מחזק ומחבר עבור התלמידים, גם בתקופה בה אין שגרה לימודית רגילה.

כבר השבוע, נפגשו במתחם מורים ותלמידים מבתי ספר שונים ומידי יום יגיעו צוותים חינוכיים ותלמידים מבתי ספר נוספים בעיר.

ראש העיר, תומר גלאם: ״גם בימים של חוסר ודאות ואתגרים ביטחוניים, אנחנו לא מוותרים על התלמידות והתלמידים שלנו ודואגים לייצר להם יוזמות שיחזקו את החוסן הרגשי שלהם. היוזמה הזו מאפשרת להמשיך לייצר עבורם מסגרות מחזקות, מפגשים אנושיים ותחושת שייכות גם מתוך המרחבים המוגנים״.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזוט: ״מתוך ההבנה שהקשר עם התלמידים הוא קריטי במיוחד בתקופה הזו, אנו פועלים לייצר פתרונות יצירתיים שיאפשרו מפגש, הפוגה ושמירה על שגרה ככל הניתן. המרחבים המוגנים במתחם חוצותרבות יהוו מרחב בטוח לפעילות חינוכית וקהילתית, ואנו מזמינים את צוותי החינוך להמשיך ולהוביל יוזמות במטרה להיות עוגן משמעותי עבור התלמידים."


◼️ חדשות אשקלון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: סיון מטודי

דילוג לתוכן