באתר דודאים מציינים 100 ימים בלעדיהם

דבר אחד חייב להיות ברור לכולם: אזרחים, אזרחיות, חיילים בשבי – חייבים להחזיר הביתה, עכשיו!

היום, א׳ 14.1, קבוצת BSE קיימה טקס לציון 100 ימים בהם החטופים עדיין בשבי חמאס. הטקס התקיים בתצפית שברום הר הפסולת בדודאים – הפארק למיחזור וחינוך סביבתי בנגב, החברה הצטרפה לשורה של ארגונים ברחבי הארץ בקריאה לשחררם עכשיו!

במסגרת הטקס, ציירו העובדים את הספרות 100 מפרחי טגטס צהובים, כצבע הצמידים וסיכות הדש המלווים את הקריאה לשחור החטופים ולהזדהות עם משפחותיהם וכן 4 פרחי טגטס כתומים לציון משפחת ביבס. בתום הטקס נטעו העובדים את כלל הפרחים בתצפית שברום האתר.

ניר בר דוד, מנכ”ל קבוצת  BSE הקריא דברים בטקס: ״100 ימים שהם שם, בחושך, בקור, ברעב, באימה. 100 ימים של גיהנום עבור 136 ישראלים חטופים בשבי החמאס. ילדים, נשים, גברים, קשישים שחיים בתופת, בתנאים לא אנושיים כבר יותר מדי זמן. אנחנו כאן היום כדי לזעוק את הזעקה שלהם, של המשפחות שלהם שעייפו כבר וכל כך זקוקות לנו בקריאה לעשות הכל, אבל הכל כדי לשחרר אותם ולהחזיר אותם הביתה. להציל אותם מאכזריות החמאס ולעטוף אותם בבית שלהם. ההחלמה והשיקום של מדינת ישראל, של יישובי הנגב המערבי ושל המשפחות השכולות תחל רק כאשר כל החטופים יחזרו הביתה״.

והוסיף: ״נכונו לנו עוד ימים ארוכים של לחימה, של חוסר ודאות, של חיילים שיקריבו את חייהם, של חבל ארץ הנגב המערבי שיש לו דרך ארוכה להשתקם. אך דבר אחד חייב להיות ברור לכולם: אזרחים, אזרחיות, חיילים בשבי – חייבים להחזיר הביתה, עכשיו! אנחנו כאן, במקום הכי גבוה במרומי הר הפסולת, משקיפים על האזור כולו מהר הנגב ועד הנגב המערבי והצפוני, אנחנו קוראים מכאן לכל הגורמים שידם בעניין: עשו הכל כדי לשחרר אותם, עכשיו! בשעה זו, ארגונים רבים בישראל מתייחדים, מזדהים, נעצבים שעברו כבר 100 ימים והם עדין שם בחושך. כוחנו באחדותנו, להמשיך ביחד קדימה ובקריאה משותפת להשיבם בהקדם. אנחנו מחכים בנשימה עצורה, לחזרתם של כל החטופים לחיק משפחותיהם, לחיבוק האוהב שלהם ולתחושת הביטחון של הבית״.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חזי נקאש 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן