בגדרה הכריזו: הלימודים יתקיימו 5 ימים בשבוע בכלל בתי הספר

לאחר בחינת האפשרויות, במועצת גדרה מתכוננים להחזרת הלימודים בבתי הספר במסגרת המתווה שאליו יגיעו משרד החינוך והבריאות. מתווה הלימודים בגדרה יהיה רחב יותר ויכלול חמישה ימי לימוד בקרב תלמידי כיתות א’-ד’ החל מיום ראשון הקרוב. שימו לב -יושם דגש מיוחד על בדיקת חום בכניסה למוסד החינוכי.

בנוסף, המועצה המקומית גדרה נבחרה על ידי מפקדת “אלון”, מפקדת הקורונה של פיקוד העורף, להיות רשות מדגימה באמצעות מתחם הבדיקות בתצורת דרייב אין שפעל בבית הספר “רימונים”. גדרה נבחרה לאחר שאנשי פיקוד העורף התרשמו ממתחם הבדיקות שהקימו וניהלו אנשי המועצה המקומית לפני חזרת הגנים לפעילות לפני כשבועיים. בין היתר, הגיעו נציגים מטעם שירות בתי הסוהר, נפת ירקון וגם גורמים נוספים ממפקדת “אלון” על מנת ללמוד מקרוב.

526 דגימות נאספו מתושבי גדרה במסגרת פעילות המתחם בבית הספר “רימונים” שפעל בשיתוף מד”א, כאשר היעד הראשוני שהוצב עמד על עד 500 בדיקות. המתחם הוקם כחלק מהמשך המאמצים של המועצה לשמור על  גדרה ירוקה ולאחר מאמציו של ראש המועצה יואל גמליאל להביא מבעוד מועד בדיקות קורונה לתושבים על מנת להבטיח חזרה בטוחה ללימודים בתחילת השבוע הקרוב.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: “אנו גאים כי הצלחת המאמצים שלנו להפוך את גדרה לירוקה, ובתוכם הקמה מהירה ותכליתית של מתחמי בדיקות בתצורת דרייב-אין, מהווים כעת דוגמה להתנהלות מקצועית ומאורגנת. אנו נמשיך במאמצים, יחד עם התושבים, ונעשה כל שניתן לשמירה על בריאות קהילת גדרה. תודה לכל השותפים להקמת המתחם – לפיקוד העורף, למד”א, לצוות המועצה ומרכז אופק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן