news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | פרטים חדשים על סייעת החשודה בהתנהגות בלתי הולמת בקריית עקרון

פרטים חדשים על הפרשה בקריית עקרון: בחדשות 08 לא נחו על זרעי הדפנה ובדקו מדוע יש שתיקה רועמת בימים האחרונים מאז פורסם על חשד להתנהגות בלתי הולמת של סייעת בקריית עקרון. 

 

כזכור, ברביעי שעבר מועצת קריית עקרון הודיעה כי התקבל דיווח ראשוני על חשד להתנהגות שאינה הולמת בגן של המועצה. מרגע קבלת הדיווח, הושעתה אשת צוות הגן מעבודתה במיידי עד לבירור המקרה. במועצה מסרו כי “מנהלת אגף החינוך מלווה אישית את המעורבים ועדכנה בשקיפות את הורי הילד”.

מאז הפרשה, הייתה שתיקה רועמת שהובילה אותנו לבדוק את הנושא לעומק. מבירור עם גורמים בהנהלת המועצה, הודגש בפנינו כי מדובר רק בהתנהגות לא נאותה – כלומר, הסייעת לא פעלה באלימות פיזית או התעללות, אלא צעקות קולניות כלפי ילד ספציפי בגן. “ממש דקות לאחר קבלת הדיווח, השענו אותה”, נמסר מאותו גורם. “ההורים של הילד מעודכנים כי באירוע נקודתי. למחרת האירוע הם החזירו את הילד לגן. כמו כן, ראש המועצה, נתן הנחיה של אפס אלימות ביישוב. הנושא עדיין בבדיקה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן