news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | רשתות הביג לא פתחו את החנויות: “יש תנועה של פקחים”

רשתות הביג במספר מקומות בארץ קיבלו הודעה מהנהלת המתחם כי כל אחד מהחנויות יכול לפתוח כאוות נפשו. בפועל? הרשתות התבצרו בעמדתם ולא לקחו סיכון בחטיפת דו”חות שעלולים להעצים את הנזק הכלכלי. רשת קמפאי: “אם אין תנועה, אין סיבה לפתוח”.

 

במתחם “ביג” באשדוד הייתה תנועה דלילה מאוד, וחנויות רבות סגרו ולא לקחו סיכונים מיותרים. כמו כן נראו פקחים, שנשלחו לצורך אכיפה נגד עסקים שייפתחו. במסעדת קמפאי המשיכו במשלוחי הטייק האווי: “אנחנו צריכים ליהנות מהתנועה. אם אין תנועה אין סיבה לפתוח. במסעדות זה הכל תלוי בתנועה. רוב האנשים שמגיעים למרכזים מסחריים באים בגלל תבלין החנויות ולא בגלל מסעדה ספציפית. כל עוד החנויות במתחם לא פתחו, אין טעם לפתוח”.

בוטיק סאלינקה בגדי מעצבים, שמחזיקה בגדי מעצבים ישראליים וייבוא הוא מצרפת ואיטליה: “לפני כשבוע דיברו איתנו ואמרו שאחרי תקופה ארוכה שהתחשבו בנו בנושא השכירות, זה הולך להשתנות. החל מהשבוע מחויבים בשכירות כי מבחינה כלכלית הביג לא יכול לשאת זאת. קיבלנו הנחיה לפתוח. כמובן אף אחד לא ייפתח ולא ייקח את הסיכון. יש כאן תנועה של פקחים”. בעלת המקום הוסיפה: “לאור המצב אנחנו נמשיך לשרת את הלקוחות שלנו בצורה הכי טובה ויעילה, ובקרוב נשיק אתר אינטרנט ושם יוכלו להזמין”.

גם במתחם הביג באילת לא לקחו סיכונים מיותרים למעט החנויות הבאים: פוקס הום, פוקס, צ’ילדרנס פלייס, דיוטי מוטי, קיווי, בילבונג, פוטלוקר, יאנגה, ללין, טרקלין חשמל, א.ל.מ, קרביץ, סקארה, הלפרין, אירוקה, באג, סופר פארם, אניפט, יין בעיר.

ממתחם ביג נמסר: “בסופו של דבר, ההחלטה של פתיחת הרשתות תלויה בהם. חנויות רבות נפתחות ונסגרות בהתאם לביקורים של המשטרה והאכיפה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן