news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | תושבי מזכרת בתיה שוקלים תביעה ייצוגית נגד חברת החשמל; גבי גאון: “בימים הקרובים תהיינה בשורה משמעותית”

שעות של ישיבה בחושך, ישיבות זום שנקטעות, מכשירי חשמל שנשרפים. תושבי מזכרת בתיה מתלוננים על הפסקות חשמל שהפכו לגורם שמשבש את שגרת החיים. מי שמצליח לטפל בבעיה, יודע שזה רק עניין זמני. מתקפת סייבר? ראש המועצה, גבי גאון התייחס לנושא: “סוכם על תוכנית שבמסגרתו יצאו לדרך שני קווי מתח חדשים”.

 

“עובדי חברת חשמל ,עושים את העבודה גם במזגיי אוויר מטורפים”, אומרת אתי ממזכרת בתיה שחווה אינספור בעיות ותקלות בביתה. “אבל באמת ההפסקות שיש במזכרת בתיה כבר לא נסבלות וחבל. אז מי שאחראי לנושא המועצה או כל גוף אחר קחו אחריות ושהדבר יהיה פעם באף פעם”.

הסיפור של אתי הפך לאחרונה לסיפור של הרבה לקוחות של חברת החשמל. יותר ויותר אנשים מהמושבה מתלוננים בתקופה האחרונה על בעיות בחיבור וניתוקים חוזרים ונשנים. העובדה המטרידה ביותר היא שהתלונות האלה לא מגיעות מתושב אחד בלבד, אלא מכל חלקי היישוב.

“לי הלך המיקרו הבוקר חדש בן שלושה חודשים, הניתוקים האלה בלתי נסבלים”, אומרת חווה. “לפני כמה שנים הלך לי תנור, שלחתי את תיאור המקרה וחשבונית תיקון וקיבלתי החזר. אעשה זאת שוב”. כמו כן, ישנם תושבים שבכוונתם לקחת את הנושא צעד אחד קדימה. “תביעה ייצוגית נגד חברת חשמל באופן בהול”, רשמה אחת התושבות. בעקבות דבריה, הצטרפו אליה תושבים נוספים שמעוניינים לקחת חלק בתביעה.

במועצה בראשות גבי גאון נאלצים להתמודד עם תלונות אלה כבר מספר שנים. גאון הודיע כי רק במאי האחרון ערכו פגישה עם יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, יפתח רון -טל בו סוכם על תוכנית שבמסגרתו יצאו לדרך שני קווי מתח חדשים בעלות של 10 מיליון ש”ח. “בימים האחרונים חיברו מספר קווים, ובשבועות הקרובים ימשיכו לחבר אותם למרכזיות ולמתגים”, ציין. כעת, מקווה גאון כי התוכנית הנ”ל תנחיל מעט שקט ביישוב. “ברגע שזה יסתיים זו תהיינה בשורה משמעותית. עיקר הנפילות נובעות מקו מתח גבוה מיושן ורעוע שמגיע מצומת נען לכיוון מזכרת בתיה דרך המושבים. שני הקווים החדשים שמגיעים באזור רחובות בעצם יגדילו את היציבות ואז נראה פחות נפילות”.

גאון מתריע שהבעיה עלולה להימשך: “אין מענה מושלם. יהיו עדיין נפילות אך מעריכים שברגע שהעבודות יסתיימו, נראה צמצום בהיקף הנפילות החשמל ויציבות רבה יותר. כמובן שלא נרפא ולא נפסיק להילחם עבור התשתיות ועבור הדאגה לתושבים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן