news08.net/ads.txt

בדירוג הקניונים של קבוצת מליסרון: בילו סנטר זכה במקום הראשון. המנכ"ל, מנחם מעודי: "שמחים וגאים להיות ראש לאריות"

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום (51)

מתחם בילו סנטר המשתייך לקבוצת קניוני עופר, דורג במקום הראשון כקניון המצטיין לשנת 2016, מבין עשרת קניוני עופר מקבוצת מליסרון. 

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר (צילום: עמית גרין)

הדירוג נערך על ידי הנהלת מליסרון ובין הפרמטרים אשר נבדקו היו עמידה ביעדים, גידול בפדיונות, יעדי רווח, תפוסה מלאה, נראות השטח ועוד. מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט עמד בשנה האחרונה (2016) בכל היעדים אותם הציבה הנהלת מליסרון והציג בין היתר גידול של 7% בפדיונות, תפוסה מלאה של שוכרים ושטחי מסחר במתחם, כולל רשימת המתנה של מעוניינים להשכיר שטחי מסחר במתחם ועוד.

מנכ"ל בילו סנטר, מנחם מעודי : "אנו מאוד שמחים וגאים להיות ראש לאריות ולהוביל את רשימת הקניונים המצליחים של חברת מליסרון. אנו מבטיחים לעשות הכל על מנת להמשיך ולשפר את חווית הבילוי והקניות של קהל לקוחותינו שמצביע מידי יום ברגליים בהגיעו למתחם והוא ההוכחה הטובה ביותר לכך שאנו פועלים בדרך הנכונה".

מנחם מעודי, מנכ"ל בילו סנטר.

לדברי מעודי הצלחת עופר בילו סנטר אאוטלט "הינה חלק מאסטרטגיה ומהלכים משמעותיים שהם אבן דרך עבורנו: תמהיל חנויות נכון ומדויק, פעילויות ואירועים ללא תשלום לקהל הרחב ושיפור מתמיד של נראות פני המתחם".

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן