בדמינטון: הצלחה לילדי מכבי לוד בתחרויות בארץ ובחו”ל

ילדי משפחת שרגא מביאים כבוד גדול עם נצחונות בתחרויות הבדמינטון בתחרויות בארץ ובחו”ל

ילדי משפחת שרגא מאגודת הבדמינטון מכבי לוד השתתפו בתחרויות בארץ ובחו”ל, וקצרו שלל הישגים מרשימים:

הזהב והכסף ללוד!

התאומים רון ונויה שרגא בני ה-10 השתתפו באליפות הפתוחה לנוער של קריית טבעון, בקטגוריה הפתוחה לגילים 12-15 (חטיבת ביניים). רוב המשתתפים היו מהצפון ומעט מהמרכז.

צמד האחים המוכשר הדגימו את שלמדו בלוד ב-3 וקצת השנים האחרונות. שניהם שלטו מול יריביהם, עד שנפגשו, זה מול זו, במשחק הגמר. משחק הגמר ביניהם היה, כרגיל, צמוד ומותח.

התאומים גילו רוח לחימה ספורטיבית, ובסיום מלהיב, בהפרש 2 נקודות במערכה השלישית, ניצח רון בתוצאה: 13-11 10-12 12-10. כיף היה לראות את הקהל מריע לשניהם. שחקני נבחרת ישראל בוגרים ונוער שנכחו בתחרות, באו לצפות ולתת מניסיונם לשני הצדדים והעיקר שהמקום הראשון נשאר בלוד!

התאומים רון ונויה שרגא מלוד

הזהב והכסף ללוד, גם באליפות קפריסין הפתוחה!

דותן שרגא בן ה-12 השתתף באליפות קפריסין הפתוחה לנוער 2023, בקטגוריית זוגות ויחידים עד גיל 13.

האליפות התקיימה במרכז הבדמינטון הלאומי של קפריסין, הממוקם בניקוסיה. השתתפו בה 157 שחקנים ממדינות כמו: יוון, פולין, בולגריה, אנגליה, ארמניה, אזרבייג’ן וכמובן קפריסין המארחת. השנה היו פחות משתתפים, בגלל המצב בארץ, באירופה ובאסיה. הפעם דותן היה היחידי שהגיע מישראל ובעקבות כך, עם פחות עידוד.

ביחידים קטף דותן את המקום השני. בשלב הבתים, הוגרל דותן בבית עם סאווס סווידס אלוף קפריסין וסגנו של דותן באליפות הבינלאומית לנוער של ישראל 2023. דותן ניצח את סאווס 21:19 ; 21:18 ועלה לבית הגמר, כמוביל. דותן גלש עד חצי הגמר, שם פגש את פיטר מיטב מבולגריה, אותו ניצח 21-9 21-10.

בגמר פגש דותן את סוואס סווידס שכאמור עלה כמס’ 2 מאותו הבית המוקדם של דותן. המשחק היה כצפוי מותח, כאשר אוהדי קפריסין שעודדו את נציגם, לא התאפקו ומחאו כפיים למשחק ולטכניקה שהפגין דותן. הפעם ידו של סווידס הייתה על העליונה, כאשר דותן שולט במערכה הראשונה, אך נכנע במערכה השנייה והשלישית 21-19 21-18 21-15. המקום השני ומדלית הכסף הולך ללוד.

מקום שני באליפות קפריסין ליחידים. דותן שרגא ממכבי לוד

וגם מקום ראשון בזוגות

דותן, יחד עם חברו היווני איוניס סארוגיאנידס, שלטו ללא עוררין לאורך כל התחרות. בגמר הם פגשו את חברם סוואס סווידס ופניוטס פלאס הקפריסאים, אותם ניצחו 21-14 21-19 והמקום הראשון ומדליית הזהב הולכת ללוד ויוון.

מועדון הבדמינטון מכבי לוד, בראשות היו”ר, דוד ורולקר, מוסר שלמי תודה לאגף הספורט, בראשותו של מאיר אליהו. כמו כן, למנהל המחלקה, ירון זרד, ולפיני חן, אשר מאפשרים את התנאים לפריחת הילדים הכישרוניים, להגיע להישגים. לאחר ההשקעה הרבה, כעת קוצרים את ההצלחות וניתן לראות את הפוטנציאל הטמון בניצנים שזרעו אנשי מועדון הבדמינטון מכבי לוד, כולם על בסיס התנדבותי מלא! נראה שהבשילו התנאים, וכעת יש סיכוי טוב לספורטאי עם פוטנציאל הגעה לאולימפיאדת הנוער, ואולי אף ליותר מכך. בהצלחה!

מדליית זהב בזוגות, באליפות קפריסין, לדותן ששרגא ממכבי לוד

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן