news08.net/ads.txt

בדרך להסלמה: צה”ל תקף ברצועת עזה, רקטה יורטה לשטח ישראל

גל התקיפות נמשך: חיל האוויר תקף גם הלילה (בין ראשון לשני) מטרות של חמאס ברצועת עזה בתגובה לשיגור הרקטה אמש לשטח ישראל, שיורטה בשמי שדרות. במקביל לתקיפה, נשמעה התרעת צבע אדום בקיבוצים כיסופים ועין השלושה שבמועצה האזורית אשכול. מדובר צה”ל נמסר כי זוהה שיגור אחד שיורט על ידי מערכת כיפת ברזל.

דובר צה”ל מסר כי “מטוסי קרב תקפו הלילה ארבעה מוצבים צבאיים ובהם כמה מטרות שבתוכן ממוקמים נכסי חמאס. בין היתר, שימשו המוצבים כמתחמי אימון מרכזיים של ארגון הטרור, מוקמו בהם מחסנים לאחסון וייצור אמצעי לחימה ואף מנהרת טרור”. עוד נמסר כי “פעם נוספת בוחר חמאס לפעול בדרכי הטרור על פני שיקום הרצועה. צה”ל לא יקבל מצב בו ארגוני הטרור פועלים כנגד העורף הישראלי. צה”ל ימשיך להגיב בתקיפות כנגד פעולות הטרור משטח הרצועה ורואה בארגון חמאס כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה”.

במקביל לתקיפה של צה”ל, רקטה נורתה מהרצועה לעבר עוטף עזה ויורטה על ידי כיפת ברזל. בעקבות השיגור, בצה”ל תקפו בשנית ברצועה. “מטוסי קרב תקפו הלילה בשנית מטרות חמאס בעקבות רקטה שנורתה ויורטה מוקדם יותר הלילה”, נכתב בהודעת דובר צה”ל. “מטוסי קרב תקפו מוצב צבאי של ארגון הטרור חמאס בח’אן יונס. בנוסף, נתקף מקלע כבד אשר ממנו בוצע ירי לעבר ישראל במהלך תקיפות צה”ל הלילה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן