news08.net/ads.txt

בדרך להתחדשות עירונית: רחובות אישרה את הגשת מתחם מילצ׳ן להכרזה כמתחם פינוי בינוי

עיריית רחובות ומינהל הנדסה בעירייה, באמצעות הל״ר, מקדמת ומנהלת פרויקטים אסטרטגיים להתחדשות עירונית של שכונות ברחבי העיר רחובות.

גיא צור עם ראש העיר, רחמים מלול (ארכיון)

מתחם מילצ׳ן הינו מתחם משמעותי להתחדשות עירונית, הן בשל היקפו – 58 דונם ולמעלה מ 470 יח״ד, והן בשל מיקומו האסטרטגי הסמוך לתחנת המטרו העתידית המתוכננת לעבור במקום. מסלול רשויות מקומיות, המוסדר בסעיף 14 לחוק הרשות הממשלתית, הוא המסלול המרכזי במסגרתו יכולות רשויות מקומיות לקבל סיוע עבור קידום תכניות להתחדשות עירונית.

משמעות ההכרזה, לאחר שזו תאושר על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ושר הבינוי והשיכון, הינה קבלת סיוע באמצעות מימון ההכנה של תכנית מפורטת וסיוע בגיבוש הסכמות תושבים לתכנון המתחם. כמו כן, מתחם שמוכרז כמתחם לפינוי בינוי, מזכה את תושביו להטבות מס בקשר עם דירתם. בנוסף, ניתן יהיה לפעול לקבלת סעדים לפי חוק עידוד מיזמי פינוי בינוי לצורך קידום המתחם.

רחמים מלול, ראש העיר: “לאחר שפרצנו את הדרך בקנה מידה ארצי עם תוכנית ההתחדשות העירונית בשכונת קריית משה, אנו פועלים במקביל במספר מתחמים על מנת לקדם את ההתחדשות העירונית בעיר. התחדשות עירונית היא כלי ראשון במעלה לתושבים לשיפור איכות חייהם. מבחינת עיריית רחובות התחדשות עירונית היא בעלת משמעות אסטרטגית מהמעלה הראשונה בפיתוח העיר, ואנו נעשה הכל על מנת לקדם את התהליך במתחמים הישנים הקיימים”.

גיא צור, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית: “אני מודה לחברי למועצת  העיר שתמכו בקידום תכנית ההתחדשות העירונית של מתחם מילצ׳ן על ידי הגשתו להכרזה כמתחם לפינוי בינוי במסלול רשויות מקומיות. הדבר מהווה צעד נוסף כחלק ממהפכה כוללת שאנו עורכים בתחום ההתחדשות העירונית בעיר, יחד- תושבים נבחרי ציבור ואנשי מקצוע נוביל את השינוי המבורך בשכונות הוותיקות נהפוך חזון למציאות ונוביל אל העתיד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן