news08.net/ads.txt

בדרך ללאומית: הפועל מרמורק הביסה 6:0 את הוד השרון. יוסי אסייג, שכבש שלושער: “הניצחון מוקדש לאוהדים”

2b0ffcb4-1417-43c4-8593-e871933180ef

נטולת המאמן ארז בנודיס על הקווים ועם ניהול של עוזרו מאיר אלימלך, רשמה הפועל מרמורק בצהרי היום (שישי) ניצחון הירואי על הוד השרון, עם ששה שערים לזכותה מהם שלושה כיבושים של יוסי אסייג.

עידן שריקי, חלוץ הרכש המצוין שהגיע לקבוצה במהלך חלון ההעברות, ממשיך לפרוע את השטרות – הוא זה שהעלה את המועדון האדום עם שער נפלא, ליתרון הראשון רק שתי דקות מפתיחת המשחק. יוסי אסייג הגדיל את התוצאה לאחר שלוש דקות נוספות וסמוך לתום המחצית הראשונה היה זה דוד רביבו שחתם את תוצאתה של המחצית – 3:0.

אוהדי מרמורק - מלווים את המועדון לכל מגרש בארץ, בדרך ללאומית (צילומים: יוסי סוריק)
אוהדי מרמורק – מלווים את המועדון לכל מגרש בארץ, בדרך ללאומית (צילומים: יוסי סוריק)

בדקה ה-75 אסייג, שיהיה חסר במשחק הבא בשל צבירת חמישה צהובים, כובש את השני שלו והרביעי של מרמורק. בדקה ה77′ עידן חג’ג’ מצטרף לכובשי השערים ובדקה ה6′ יוסי אסייג קובע את תוצאת המשחק עם השלישי שלו.

הסקורר של המשחק, יוסי אסייג אמר ל”רחובות היום”: “זו הרגשה טובה להבקיע שלושה שערים במיוחד לאחר הרבה זמן שלא כבשתי שלושער אבל אני לא מסתכל על הגולים, הכי חשוב שניצחנו ואנחנו עם הפנים קדימה לעבר המטרה.

“בסך הכל היה משחק טוב, ידענו מלכתחילה שזה מגרש קשה מצד אחד ושאין מקום לטעויות מצד שני, שאנחנו חייבים לבוא נחושים, אגרסיבים וחקים — וזה מה שעשינו. הניצחון הזה כולו של המרמורקים, האוהדים המדהימים שלנו שבאים לכל משחק”.

לאחר המשחק קיבל אסייג מחמאות רבות – גם מהבוס אייל גולן שהתלוצץ עימו ואמר לו לקחת את כדור המשחק, אסייג אמנם ביקש מהמארחים את הכדור, שישמש עבורו כאלת מזל אולם הוד השרון סירבו…

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן