news08.net/ads.txt

בדרך לעיר נקיה: פחים הוצבו בכמה רחובות העיר; מלול: “הייתה פגישה טובה, נשמור על חזות העיר”, קייסי חזי: “הסיתו אותנו, התנצלנו ופתחנו דף חדש”

רחמים מלול

בעקבות הפגישה החיובית שנערכה אתמול בין ראש עיריית רחובות, רחמים מלול למובילי מחאת הזבל, כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום”, חלו שינויים. חברי מחאת הזבל מעידים כי כבר היום הוצבו פחים ירוקים במספר רחובות, ונראה כי ההידברות שהחלה אתמול, תטיב עם הצדדים.

בפגישה נכחו גם המנכ”ל דורון מילברג, מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח, ליאור שוקרי וסגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל כמובן, אשר היה המתווך לקיומה. מצד מובילי המחאה הובילו קייסי חזי ומנחם מאיה.

“נפגשתי עם שניים ממובילי המחאה ובסך הכל הייתה פגישה ברוח טובה”, סיפר ראש העיר. מלול הוסיף כי: “בסך הכול מדובר בתושבים אכפתיים שרוצים בעיר נקייה. הם הביעו התנצלות על הדרך, שכן לא היה בכוונתם לפגוע בראש העיר או בעירייה וקיבלתי את התנצלותם. הבנתי שהסיתו אותם לכך אך ברור שבסופו של דבר טובת העיר קודמת לכל וכולנו נעשה את המאמצים על מנת שנשמור על חזות העיר וניקיון העיר”.

מובילת המחאה, קייסי חזי, סיפרה: “כולנו באנו אל הפגישה בכדי לפתוח דף חדש, להתחיל מהתחלה ולקיים דרך של הידברות. מאוד רצינו שהפגישה הזאת תקרה והיה לכך רצון הדדי, משני הצדדים”. קייסי סיפרה כי כבר בתחילת המפגש התנצלה בפני ראש העיר על הפגיעה האישית בו. “התנצלתי באופן אישי, כיוון שרחמים מלול נפגע ולא הייתה מלכתחילה כל כוונה כזו. לא הייתה שום מטרה לפגוע בראש העיר או בעובדי העירייה, מישהו הלך וליבה אותנו כנגדם”.

לשאלה במי מדובר ענתה “יש ספקולציות על גורמים שדאגו שזה ייצא מפרופורציה אך הכי חשוב שהגענו להבנות ויישרנו ההדורים. החלטנו במהלך הפגישה לעבוד ולשתף פעולה עם העירייה, למצוא פתרונות החיוניים למיגור תופעות הזבל בכבישים, בדרכים, במגרשים ובכל חלקי העיר. “אני מורידה את הכובע בפני ראש העיר, שקיבל אותנו בצורה לבבית וחמימה. אנו רואים את המפגש כהידברות ראשונית כחלק מתהליך שהעיר תעבור ביחד איתנו, בסך הכול אנחנו רוצים עיר נקייה ולראייה כבר שמו פחי רחוב בכמה רחובות בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן