news08.net/ads.txt

בהלה בבית העם: עודד עמרם החל לנאום – אישתו של ראש עירית רחובות לשעבר, איבדה את הכרתה ופונתה לבית החולים

בהלה באירוע ההצדעה היוקרתי של עיריית רחובות והחברה העירונית ליקירת העיר ומייסדת בימת הנוער איה לביא: בדיוק כאשר מחזיק תיק התרבות עודד עמרם החל לנאום, איבדה ניצה כ”ץ, אלמנתו של ראש עיריית רחובות לשעבר יצחק כ”ץ המנוח, את ההכרה – חובשים ופראמדיקים של מד”א פינו אותה אל בית החולים. הגב’ כ”ץ בהכרה. האירוע המשיך לאחר כרבע שעה.

אירוע ההצדעה המיוחד החל הערב לכבודה של איה לביא, עם הדלקת נרות ונאום אותו נשא ראש העיר רחמים מלול. במהלכו יושק ספרה – “בימת הנוער שלי”, המתאר את פועלה. האירוע המופק על ידי עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית מתקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, חברי הנהלת העיר, חברי מועצת העיר בעבר ובהווה, ראשי העיר בעבר ואנשי משפחת בימת הנוער רחובות לדורותיה.

הטקס כולל תכנית אמנותית הכוללת קטעים ממיטב הרפרטואר של בימת הנוער, החל משנות הקמתה. להוצאת הספר, שנועד להנציח את פועלה של איה לביא ואת המפעל התרבותי שהקימה, שותפות החברה העירונית לתרבות ועיריית רחובות. חלקו הראשון של הספר מתאר את הדרך הארוכה שעברה בימת הנוער מיום הקמתה ועד שהפכה למרכז ידוע ומפואר, חלקו מתמקד במשנתה הפדגוגית של לביא. כולם הרי יודעים כבר כי בימת הנוער רחובות נחשבת כמיזם ייחודי בעיקר בשל יכולותיה להשתמש בטכניקות התיאטרון ובשיעורי משחק כלי פדגוגי. בחזונה ראתה לביא את הילדים שמשתתפים בפעילות בימת הנוער כילדים המממשים את כישרונותיהם החבויים ומגלים את עצמם, ילדים סקרנים שמפתחים את ביטחונם העצמי, כאלה שיתרמו לחברה שבה הם חיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן