news08.net/ads.txt

בהלה בגדרה: תינוקת בת 9 חודשים ננעלה ברכב ברחוב שפירא

הבוקר (שלישי) התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת תשעה חודשים, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ודודתה, ברחוב שפירא בגדרה. דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז, ברכה חג’בי ודניאל עוזרי, מתנדבי סניף גדרה, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

דניאל הלוי מספר: “יצאתי מתפילת שחרית וראיתי את קריאת החירום. מיהרתי למקום, שם כבר היו ברכה ודניאל עוזרי שהתחילו בפעולות הפתיחה. לאחר כחצי דקה הצלחנו לפתוח את הרכב לשמחת כולנו. התברר שהאמא נתנה את המפתח לתינוקת ויצאה לרגע מהרכב. התינוקת שיחקה בשלט ונעלה את הרכב כשהיא בתוכו. כשמסרנו את התינוק לאמא היא דמעה מהתרגשות ואמרה ‘ראיתי שהגעתם מספר רב של מתנדבים בתוך דקות בודדות, ממש הצלתם לי את הילדה’. יום אחרי יום לזכות ולהציל תינוק שננעל, זו תחושת שליחות גדולה”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן