news08.net/ads.txt

בהלה בלוד: תינוק ננעל ברכב לעיני אביו, עוברי אורח ביקשו לשבור את החלון

תינוק כבן שלושה חודשים ננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב שבט גד בלוד. משה הלל צרפתי, אחראי מתנדבים מודיעין עילית ב”ידידים”, שלמה לחייאני, אביתר לוי ונתנאל חדד, כונני סניף לוד – נענו לקריאה שהגיעה למוקד 1230 והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

“הייתי מתחת לבית כשקיבלתי את הקריאה”, סיפר משה הלל צרפתי. “ראיתי שהמקום קרוב אליי ומיהרתי לשם. כשהגעתי למקום זיהיתי תינוק בוכה במושב האחורי של הרכב הנעול. בכוחות משותפים עם שאר המתנדבים פתחנו את הדלת במהירות. רק בשבוע שעבר קיבלתי את הערכה וכבר זכיתי לחלץ ולהציל חיים. חזון המנכ”ל שבכל בניין במדינה יהיה מתנדב, קרוב מתמיד”.

דודו צדוק, מוקדן ידידים שענה לשיחה מוסיף: “במהלך השיחה עם האב, הבנתי שעוברי אורח מבקשים לשבור את חלון הרכב. הרגעתי את האב והסברתי שכונני הארגון בדרכם אליו עם ציוד ייעודי, והם יפתחו את הרכב מבלי לשבור חלון. שבירת חלון היא דבר שעלול לסכן את הילד כתוצאה משברי זכוכית. כשהסתיימה השיחה הורדתי דמעות מהתרגשות שזכיתי להציל חיים”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן