בהלה בקניון: אשה ראתה את בעלה מתגלגל בדרגנוע – והתעלפה

נעות

דרמה התרחשה לפני זמן קצר, הערב (רביעי) בקניון עופר’ לאחר שגבר כבן 60 מעד במדרגות הנעות והתגלגל אל הקומה התחתונה – אישתו אשר שהתה עימו בקניון, התרגשה מהמחזה, התעלפה ונפלה אחריו.

כוחות מד"א הוזעקו לקניון רחובות להעניק טיפול לשני הפצועים.
כוחות מד”א הוזעקו לקניון רחובות להעניק טיפול לשני הפצועים.
תושבת העיר אשר נכחה באותם הרגעים סיפרה ל’רחובות היום’: “פתאום שמעתי בום, בום, וראיתי איש מבוגר צורח אימים ומתגלגל במדרגות. הראש שלו נחבל וירד לו מלא דם”.

בעוד מבקרים בקניון אשר היו היו בקרבת האירוע, ניגשו לסייע לו ולהרחיק את הגבר מהמדרגות שהמשיכו לפעול, רצו מבקרים אחרים לטפל באישה ולהזעיק עזרה. לדברי נוכחים במקום “הושיבו את הגברת על הרצפה והרימו את רגליה, שפכו על פניה מעט מים על הפנים – עד שהתעוררה”.

צוות מגן דוד אדום הגיע למקום במהירות והעניק לשני הנפגעים טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינו את שניהם לבית החולים קפלן להמשך בדיקות. בעוד מצבה של האשה הוגדר קל – מצבו של הגבר הוגדר במצב קל עד בינוני.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן