news08.net/ads.txt

בהלה בקניון: חשמלאי נפל מסולם במהלך עבודתו ב”ארומה” והובהל במצב קשה

IMG-20181219-WA0054

חשמלאי כבן 40 הובהל לבית החולים שיבא במצב קשה לאחר שככל הנראה התחשמל במהלך עבודתו ב”ארומה” בקניון רחובות. הוא טופל ע”י חובשים באיחוד הצלה סניף רחובות ברחוב ביל”ו ברחובות.

חגי מנדלוביץ חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: “מדובר בפועל (חשמלאי) שנפל מסולם תוך כדי עבודתו לאחר שככה”נ התחשמל. יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא במצב קשה”. צוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מטפלים באירוע בקניון רחובות בסניף ארומה. מדובר במספר נערות שזקוקות לעזרה ראשונה נפשית עקב אופי האירוע.

ממד”א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פועל שנפל מסולם במרכז מסחרי ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן