בהלה בקניון מלחה בירושלים

קניון מלחה בירושלים: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו במהירות ובשלום. “הגענו צוות גדול וחילצנו במהירות”

מוקדם יותר היום (רביעי) בשעה 12:27, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בחניון קניון מלחה בירושלים.

יפעת מור

, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה מתנדבים למקום. יונה אנגל – חבר יחידת האופנועים של ידידים, דניאל שקלים – סג”מ צוות מערב י-ם, יחד עם שמעון אייזן, גיא ריסבי רז, אורי אדרעי ואליעזר סקורניק, מתנדבי הצוות, נענו לקריאה והגיעו במהירות לחניון הקניון. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מספר: “המפתח היה מונח על כסא הנהג ועליו היה מונח תיק, בגלל שמדובר ברכב בעל נעילת וואקום היה צורך להגיע למפתח עצמו ולשלוף אותו. הגענו צוות גדול והתחלנו בעבודה משותפת לנסות ולהגיע למפתח. אחרי מספר ניסיונות הצלחנו לשלוף את המפתח ולפתוח את הרכב. אני שמח שהצלחתי לחלץ יום אחרי יום. האמא הודתה מאוד ואמרה שהיא ידעה בוודאות שאפשר לסמוך עלינו.”

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן