בהלה בשוק ו’ באשדוד: “חשבנו שקרה פיגוע”

תאונה במרכז ו’, גרמה לבהלה בקרב הרוכלים והלקוחות “הרגשנו בסרט אימה”

אירוע חריג התרחש היום (שני) בצהריים בחניית השוק ברובע ו’ באשדוד כאשר נהג ותיק, רופא בהכשרתו, עלה על המדרכה בשוק עם רכבו מסוג “לקסוס”.

הנהג נזהר שלא להתנגש בעץ, והסיט את ההגה הצידה – הוא לא הבחין ברכב חונה מסוג “שברולט”, וריסק אותו. באורח נס לא נגרם נזק לאיש, אולם הרכב ככל הנראה הושבת בשל חומרת הפגיעה. הנהג, כך לפי עדי ראייה, לא הצליח להשתלט על הרכב, ולא הבחין באשה, הוא גרר אותה מתחילת השוק ועד לאזור המוניות, שם נעצר הרכב לאחר שפגע בעץ.

כוחות גדולים של רפואה והצלה הוזעקו לזירת האירוע, האשה שנחבלה קשות הובהלה לבית החולים אסותא באשדוד. “ראיתי את הכל בעיניים, זה קרה כמו בסרט אימה, אנשים רצו לכל הכיוונים, היו בטוחים שזה פיגוע, אנשים ברחו, לא הבינו מה קרה”, סיפרה בעלת עסק בשוק.

אחד מבעלי העסקים סיפר כי בדיוק הגיע לשוק וביקש מנהג המונית לעצור בצד. “אם היה עוצר בפנים, הייתי גומר. זה נס גדול שאני חי”, סיפר לרוכלים. הנהג, ונוסעת נוספת שהייתה עמו ברכב, לא נפגעו. “הוא יצא מהאוטו כאילו כלום, מישהו אחר היה גומר במקום. היה לו מזל גדול”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן