news08.net/ads.txt

בהלה גדולה בפארק היובל: ילד בן 8 נעדר – ואותר כעבור כשעה על ידי איחוד הצלה

a33d15cb-73cb-4b00-a29b-eb23f2923609

ילד בן 8 שנעדר מביתו אותר בפארק היובל, בסמוך לרחוב פרשני. לפני זמן קצר (רביעי) פנתה אם מודאגת לילד בן 8 שנים ליוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה באיחוד הצלה בעקבות אי הגעת בנה לבית הספר ואי חזרתו הביתה במועד.


רוטנברג הינחה מידית את האם ליצור קשר עם משטרת רחובות ובמקביל עידכן את מתנדבי הרשת להצלת חיים של איחוד הצלה ברחובות. בו ברגע מתנדבים רבים עזבו את עיסוקם ובכללם חברי יחידת האופנולנסים של איחוד הצלה. לאחר מספר דקות איתר אמיר צברי, חובש רפואת חבר ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה, את הילד בפארק היובל כאשר הוא בריא ושלם ואינו נזקק לטיפול רפואי.

לדברי צברי, “קיבלתי פנייה ברשת הקשר של איחוד הצלה אודות ילד נעדר בעיר רחובות, מיד עזבתי את עיסוקיי ויצאתי לחפשו בשכונת מגוריי. לאחר מספר דקות קצרות מאוד איתרתי אותו בפארק היובל הסמוך לביתו. אני שמח על הזכות שניתנה שנפלה בחלקי. לשמחתי הילד לא נזקק לטיפול רפואי והועבר לאימו שהגיעה למקום כאשר היא נרגשת מאוד”.

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 באיחוד הצלה מסר: “אני שמח שנפלה בחלקינו הזכות למצוא פתרון מהיר, מידי ומקצועי במציאת הילד בן ה-8. מתנדבי איחוד הצלה מצוות 43 רחובות והסביבה הינם מתנדבים להצלת חיים ואיתור נעדרים אינו מתפקידם, אולם מעת לעת כאשר מתקבלות בקשות סיוע מגורמים רשמיים אנו מגייסים את מתנדבי הסניף לסייע בחיפושים. אני שמח שהצלחנו גם הפעם למצוא את הנעדר תוך דקות ספורות ומודה לכלל המתנדבים שעזבו את שגרת יומם למן החיפושים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן