news08.net/ads.txt

בהליכי גירושין: אשה התלוננה כנגד הבעל 4 פעמים בחודש. קצין המשטרה: “מדובר בתסמונת האישה המוכה”

אלימות שאטרסטוק

תושב העיר נעצר אמש לאחר שתקף את בת זוגתו ארבע פעמים במהלך חודש אחד. לטענת המשטרה, בנוסף לחשדות שהועלו כנגדו, הפר הגבר צו שהוצא על ידי קצין משטרה אשר הורה לו לשמור מרחק מאישתו – בכך שנפגש עמה בקניון רחובות.

לפני זמן קצר (חמישי) הובא בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון ארז מלמד. סנגורו, עו”ד ערן ראו טען להגנתו כי אישתו היא מתלוננת סדרתית ועובדה לכך היא שבשלוש הפעמים קודמות הוא נעצר ושוחרר. בדבריו שאל את נציג המשטרה האם לעובדה כי האשה התלוננה ארבע פעמים במשך חודש יש משמעות ונציג המשטרה, רב סמל בכיר דימטרי שנקר השיב כי מדובר  ב”תסמונת האישה המוכה”.

החשוד עצמו אמר במהלך הדיון: “עברתי מקום מגורים מהשכונה, ויתרתי על סך של 150,000 שקלים במכירת הדירה ואחרי זה היא באה אחרי ויש לי עדות על כך. התרחקתי והיא באה אחרי, בחורה שלא רוצה לא עושה את זה”. טיעוניו לא סייעו לו ולבקשת המשטרה נענה השופט מלמד והאריך את מעצרו עד ליום ראשון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן