news08.net/ads.txt

בהלת הקורונה | חשש כבד להידבקות של תלמידים רבים בבית ספר במרכז הארץ

מורה מבית הספר נבון בחולון נמצאת בבידוד בית מספר ימים מאוחר יותר מהנדרש בפועל על ידי משרד הבריאות. הנהלת בית ספר נבון בחולון הסתירה מהורי התלמידים הלומדים בבית הספר, את העובדה כי המורה ביקרה שבוע שעבר בחנות הפיראט האדום באור יהודה והמשיכה להגיע לבית הספר ביום ראשון, 1.3.20. זאת על אף שיצאו הוראות ברורות ממשרד הבריאות כבר ביום חמישי האחרון ב-28 לחודש.

המורה באה במגע עם המורים בחדר המורים ועם התלמידים באופן אישי בשעת מבחן בבית הספר. הנהלת בית הספר לא הוציאה הודעה רשמית על כך להורים עד כה. מבירור של פורום חולון עם העירייה נמסר, כי המורה פעלה על פי הנחיות משרד הבריאות, שכן ביקרה בחנות ביום רביעי בשבוע שעבר, ואילו הנחיית המשרד להיכנס לבידוד בית התייחסה בתחילה רק למבקרים בחנות עד יום שלישי.

אתמול נודע למורה כי ההנחיה הורחבה גם למבקרים בחנות ביום רביעי, ועל כן, היא נכנסה לבידוד ביתי באופן מיידי. יצוין, כי המורה שהתה בבית הספר בימים שישי וראשון ומינהל החינוך בעיריית חולון מצוי בקשר שוטף עם משרד הבריאות,שלא הנחה, נכון לשעה זו, כל הנחיה להיערכות מיוחדת בבית הספר. מנהל בית הספר, אורי לס, מבקש להבהיר: “אתמול נכנסה אחת ממורות ביה”ס לבידוד בביתה, בהמשך להנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה. המורה ביקרה בחנות “הפיראט האדום” ביום רביעי האחרון. עד אתמול – משרד הבריאות הודיע שכל מי שהיה בחנות ביום שלישי צריך להיכנס להסגר. אתמול שונו ההנחיות ליום רביעי, ועל-כן פנתה המורה, מתוך אחריות ציבורית ואישית, למשרד הבריאות, והחל מאתמול המורה נמצאת בביתה, עד יום רביעי בשבוע הבא. המורה בריאה לחלוטין, ואין לה כל תסמינים של מחלה כזו או אחרת. בכוונת המורה להיבדק בהמשך, למרות שמשרד הבריאות לא מנחה על כך. בית הספר מאחל למורה המשך בריאות שלמה!.

בהנחיית משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת ביה”ס – שגרת הלימודים, המבחנים והאירועים בביה”ס נמשכת כסדרה, ללא כל חשש. המורה פעלה באחריות, וברגע שנודע על שינוי הנהלים במשרד הבריאות, היא פעלה בדיוק כמצופה ממנה. אין כל חשש לגבי אנשים נוספים, וכל מי שהיה בקשר עם המורה בימים האחרונים מתבקש להתנהל כרגיל לחלוטין. ביה”ס נמצא בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך, ונכון לעכשיו אין כל הנחיה להתנהלות מיוחדת כזו או אחרת.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן