הנגיף מחריף | גננת בגן הדס בנס ציונה זוהתה כחולה בנגיף הקורונה: הילדים והצוות נשלחו לבידוד

“ברגעים אלו קיבלנו הודעה כי גננת גן הדס בעיר זוהתה כחולה בנגיף הקורונה, מיד עם קבלת התשובה והנחיית משרד הבריאות, נשלחה הודעה להורים, הילדים והצוות מפוזרים הביתה לבידוד בהתאם להנחיות”. כך נמסר מעיריית נס ציונה בדקות האחרונות.

בעירייה לא לוקחים סיכונים מיותרים, והחלו לבצע בדיקות לגורמים נוספים שעמדו בקשר עם הגן כדי למנוע את ההתפשטות כמה שניתן. כמו כן, בגן יבוצע חיטוי בתוך הגן וגם מבחוץ.

שמואל בוקסר, ראש העירייה: “חשוב לי לעדכן אתכם כי עיריית נס ציונה עובדת ללא לאות, במספר מישורים, כאשר מטרותינו: מניעת התפשטות, שמירה על אוכלוסייה בסיכון וילדי העיר והערכות לכל תרחיש שהעתיד יביא עמו. אתר העירייה והעמוד העירוני מתעדכנים לפי צורך, הנחיות מוסדות חינוך יופצו להורים מאגף החינוך ועיריית נס ציונה והן ההנחיות הרלוונטיות היחידות! מתן שירות עירוני, העירייה נערכת עם רכישת חליפות מגן, חומרי חיטוי והגנה לעמדות קבלת קהל ותגבור ניקיונות תאי השירותים, לצורך המשך רציפות תפקודית ומענה לקבלת קהל ושירותים במוסדות העירייה. למקרה של סגירת עמדות השירות בעירייה, תרחיש שיתכן ויקרה ללא הודעה מוקדמת, העירייה נערכת לגיבוש חלופות לקבלת קהל על ידי מתן שירותים דיגיטליים והנגשתם לאוכלוסייה מבוגרת. אנא עקבו אחר העדכונים. מוסדות חינוך, אנו נמצאים בקשר עם משרד החינוך ופועלים על פי הנחיותיו. ככל שמוסדות החינוך ימשיכו לפעול, אנו בהיערכות מיוחדת. במידה ותינתן הוראת סגירה למוסדות החינוך, אנו נפעיל תכנית ללמידה מרחוק. אתמול נשלח אליכם ההורים מסמך הנחיות מאגף החינוך, אנו מבצעים מספר שינויים בנהלים, אנא הקפידו על הנהלים לטובת ילדינו והאוכלוסייה כולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן