news08.net/ads.txt

בהלת הקורונה תוקפת את באר יעקב: ” הוקמו חדרי בידוד ללא ידיעת מועצת העיר”; נקבעה פגישה בהולה במשרד הבריאות

בהלת הקורונה תוקפת את באר יעקב- בשיחה שנערכה בין ניסים גוזלן, ראש מועצת באר יעקב, לבין מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הבהיר ראש העיר את עמדתו באופן נחרץ, לפיה אין לבאר יעקב עניין לקלוט חולי קורונה בבית החולים שמואל הרופא שכן הוא אינו בית חולים ציבורי אלא בית חולים גריאטרי הנמצא בלב שכונת מגורים.

כמו כן התוודע למורת רוחו של ראש העיר על העובדה שבבתי החולים מלבן בראשון לציון ושמואל הרופא בבאר יעקב כבר הוקמו חדרי בידוד ללא ידיעתם.

גוזלן נשמע כעוס: “דרשתי פגישה מיידית במשרד הבריאות בשיתוף ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, על מנת לקבל מידע נוסף בנושא ולשקול את צעדינו בהתאם. לא יעלה על הדעת שכנבחרי ציבור נופתע ולא נשותף בהיערכות שכזו מבעוד מועד. מדינת ישראל חייבת לשתף את אישי הציבור ולהתייחס למגפת הקורונה תוך שיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות כפי שמנהלים במקרי חירום אחרים או במצבים ביטחוניים רגישים. הפגישה נקבעה במשרד הבריאות למחר בערב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן