news08.net/ads.txt

בהמשך לאירוע החריג עליו דיווחנו: אשה דקרה אשה!! כל הפרטים!!

בהמשך לדיווח הראשוני של חדשות 08 על אירוע חריג – לחצו כאן, נעדכן כי המשטרה עצרה לפני זמן קצר עובדת בחנות למוצרי בניין ברמלה בחשד שדקרה באמצעות סכין לקוחה בחניון החנות.

שוטרי תחנת רמלה פתחו לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח על עובדת בחנות למוצרי בניין ברמלה אשר עפ״י החשד דקרה לקוחה באמצעות סכין מספר דקירות בגבה, בשל חילוקי דברים בינהן. עפ”י גורמי רפואה הקורבן פונתה לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא באורח בינוני.

כאמור, שוטרי התחנה פתחו בסריקות עד למעצר החשודה – תושבת לוד בת 18, לאחר שברחה מזירת העבירה. בכוונת המשטרה להביאה מחר לדיון בבימ”ש בפ״ת בבקשה להאריך את מעצרה, בהתאם לצורכי החקירה.

מד”א: בשעה 19:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצועה מאירוע אלימות ברחוב משה אדרת ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא מפנה בת 34 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

איחוד הצלה: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצועה בינוני (כתוצאה מאלימות) ברחוב משה אדרת ברמלה. משה רוטשילד חובש איחוד הצלה מסר: “בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן