news08.net/ads.txt

בהצעת חבר המועצה, גיא צור: כך יטפלו במקלטים בבנייני מגורים ברחובות

מועצת העיר קיבלה את הצעתו לסדר של חבר המועצה גיא צור: עיריית רחובות תפעל, תקדם ותיזום הקמת מערך התנדבותי על בסיס אזרחי שיפעל יחד עם העירייה ועם פיקוד העורף בנושא מקלטים בבנייני מגורים.

המקלטים בבניינים המשותפים נחשבים לשטח פרטי ואין מדובר במקלטים הציבוריים המצויים בשטחי ציבור ומטופלים על ידי מחלקת מקלטים ציבוריים באגף החירום והביטחון. תפקיד המערך יהיה בטיפוח, שמירה ודאגה למקלטים ולסביבתם, כמו גם בסיוע לאוכלוסייה המבוגרת בנגישות למקלוט בעת חירום. עיריית רחובות תספק את המענה המקצועי ומערך ההתנדבות יטפל בשיפוץ בפועל.

המצב הביטחוני המורכב והמבצע שהסתיים זה עתה -״שומר החומות״- הראו כי חשוב שמקרב התושבים יהיה שיתוף פעולה על מנת שגם בבניינים המשותפים, אשר נחשבים לשטח פרטי ולא למקלטים ציבוריים, הדיירים יהיו מוכנים באופן טוב יותר אל מול האתגר הביטחוני בכל הנוגע לאיום על העורף. כאמור המועצה קיבלה את הצעתו של חבר המועצה צור והוא יעבוד בשיתוף פעולה עם חבר המועצה שמוליק בר דנזאן מחזיק תיק השירותים החברתיים להקמת המערך ולהפעלתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן