news08.net/ads.txt

בהרכב הפועל מרמורק במשחק הליגה האחרון של העונה: החלוץ-קשר (וגם הבעלים), אייל גולן – צפו בוידיאו

אייל גולן

התרגשות גדולה לקראת משחק העונה האחרון של הפועל מרמורק שיתקיים בשישי הקרוב באצטדיון ‘אציטוני’ – בעיקר של הבעלים המשותף אייל גולן, שייכלל בהרכב של ארז בנודיס.

גולן מתאמן בימים האחרונים על בעיטות לשער ומצפה למשחק בכיליון עיניים, בעיקר נוכח העובדה כי בגיל 46, הוא יגשים את החלום ויהיה חלק פעיל בעלייה של הפועל מרמורק ללאומית, כפי שהבטיח.

באחד הראיונות האחרונים שהעניק סיפר גולן: “בזמנו ירדתי עם מרמורק ליגה ואחר כך העליתי אותם ליגה, סגרתי מעגל אבל את המעבר שלי לשעריים אף אחד מהקהל הזה לא שכח לי ואמרתי שיגיע היום ואני אקח את הקבוצה הזו, אעלה אותה ליגה ואכפר על המעבר לשעריים. ברמה האישית אני מאוד רוצה ששעריים יישארו, אני רוצה דרבי בליגה הלאומית,, מגיע לעיר הזאת”.

שינו זוארץ ואייל גולן. תמכו בקבוצה ועשו עליה גדולה – בשישי ישאו דברים (צילום: יוסי סוריק)

המשחק אמנם יחל בשעה 14:00 אולם חצי שעה קודם אמור להתקיים טקס הענקת צלחת האליפות על ידי נציג ההתאחדות לכדורגל והקפת האליפות של השחקנים. חוג האוהדים מתכנן הפנינג עם מוסיקה, איפור לאוהדים, מכירת חולצות העלייה ללאומית ודברים אותם ישאו אייל גולן ושינו זארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן