news08.net/ads.txt

בהשקעה של מיליוני שקלים: שוק לוד נפתח מחדש

השוק העירוני הייחודי והמפורסם של לוד, אליו היו מגיעים מדי שבוע אלפי קונים מלוד ומהאזור כדי ליהנות מקשת של צבעים, ריחות וטעמים בשוק ירקות ופירות ובשוק הסדקית, נפתח מחדש ביום שני השבוע, לאחר שהיה סגור בשל מגבלות הקורונה.

 

שוק לוד פועל כידוע במרכז העיר העתיקה מאז שנות ה-60. כחלק מפרויקט מקיף לחידוש העיר העתיקה, החליטה עיריית לוד לחדש את מתחם השוק העירוני ולהפוך אותו לעוגן מרכזי בעיר. במסגרת הפרויקט – בהשקעה של מיליוני שקלים, חודש כל מתחם השוק הקיים. הפרויקט כלל: ריצוף הכיכר והרחבה, סלילת כבישים, ריהוט רחוב ייחודי, תשתיות מים, ביוב וניקוז, כולל מערכת תשטיפים חדשה, גינון, תאורה דקורטיבית, שירותים, ודוכנים אחידים. במקביל מפותחת לשוק פרוגרמה תפעולית, קולינארית ועיצובית חדשה, וכן הצללות מיוחדות ואחידות שמשוות לשוק מראה חדשני ומזמין.

ביום שישי שעבר נפתח גם שוק הסדקית ברחבת העירייה בכיכר קומנדו.  ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, בישר לקהל הרחב על פתיחת שוק יום שישי והשוק העירוני והזמין את הציבור להגיע לקניות, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן