news08.net/ads.txt

בוטל האירוע הפוליטי של ד”ר עופר כסיף וח”כ עאידה תומא-סלימאן; שי גליק, מנכ”ל ‘בצלמו’: “לא ניתן במה להסתה”

לפני דקות אחדות הגיעה ההודעה מיו”R ארגון ‘בני ברית’ ברחובות, אבי ארז, על ביטול האירוע הפוליטי שבמרכזו ד”ר עופר כסיף וח”כ עאידה תומא-סלימאן היו אמורים לשאת משנתם.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות אפס שמונה, כסיף וסלימאן אמורים היו להגיע למפגש באולם בני ברית בעיר, ב-25 במרץ. שי גליק מנכ”ל ‘בצלמו’ פנה לבעלי המקום ודרש לבטלו. “לא לחינם ועדת הבחירות פסלה את מועמדותו של עופר כסיף”, אמר גליק לחדשות אפס שמונה. “מדובר באדם מסית אשר קורא לביטול מדינת ישראל כמדינה יהודית. מתיר פגיעה בחיילי צה”ל ומכנה את שרת המשפטים חלאה ניאו נאצית. לא ייתכן שאדם כזה יקבל במה ציבורית”.

הערב שלח ארז לגליק הודעת דואר אלקטרוני ובו ציין: “ארגון בני ברית הינו ארגון התנדבותי א-פוליטי. השכרת האולם שנעשתה בטעות בתום לב בוטלה. לא ייערכו באולם אירועים פוליטיים כלשהם”.

שי גליק מנכ”ל בצלמו מסר: עופר כסיף ידע, לא ניתן במה להסתה. נקודה!!. ארגון בצלמו יאבק למען זכויות אדם ונגד הסתה
חשוב להדגיש ארגון בצלמו הינו א-פוליטי ויאבק בכל הסתה מימין ומשמאל. מי שקורא לאנשים ניאו נאצים לא יקבל במה ציבורית, מי שמתיר דמם של חיילי צה”ל לא יקבל במה ציבורית”.

מסיעת חד”ש רחובות נמסר בתגובה: “זהו עוד ניסיון כושל לסתום פיות ולהצר את החברה הדמוקרטית. אנשי ימין קיצוני כגון גליק או פוליטיקאים כושלים כגון פורר (המנסה לקושש קולות בודדים שעוד נותרו לו) משוכנעים כי מי שחושב אחרת מהם – מקומו מחוץ לשיח, אך זה נועד לכישלון. ד”ר כסיף ימשיך לשאת בקול את התנגדותו לגזענות, לכיבוש ולדורסנות של ממשלת נתניהו. נקיים את חוג הבית במועדו, במקום אחר עליו תימסר הודעה בהקדם בדף הפייסבוק “חד”ש רחובות”.

הסיפור נחשף לראשונה בחדשות אפס שמונה.

נמשיך לעדכן. רוצים לקבל את החדשות בנייד בזמן אמת? ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן