news08.net/ads.txt

בוקר בפרדס: היוזמה החדשה של חברת המועצה, ד”ר רוני באום

טקס הענקת מלגות 2018|רוני באום

יוזמה חדשה למען האזרחים הוותיקים נרקמה בימים האחרונים על ידי חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הוותיקים, ד”ר רוני באום: היכרות עם אתרי העיר השונים

ד”ר רוני באום לא המתינה לכינון המועצה ה-15 של רחובות בכדי להמשיך בעשייתה המבורכת עבור האזרחים הוותיקים של העיר. קבוצת “בוקר שישי” של עמותת עלה – העמותה למען המבוגר ברחובות ביקרה בסוף השבוע באתר הפרדסנות. האזרחים הוותיקים הגיעו לאתר, שמעו סקירה רחבה על המקום מהמנהלת כרמית רפפורט, הסתובבו בפרדס, נהנו מריח ההדרים הנפלא וכן מקטיף עצמי של פירות ההדר שבפרדס – זאת כחלק מיוזמה חדשה וקסומה שהגתה ד”ר באום, המעניקה לאזרחים הוותיקים את האפשרות ליהנות ולהכיר את הסיפורים שמאחורי האתרים הייחודיים בעיר.

ד”ר באום אף הצטרפה לביקור באתר הפרדסנות ולדבריה, “ניכר היה כי האזרחים הוותיקים נהנו מאוד באוויר הצח של האתר ומחוויית הקטיף שהתלוותה לכך. אני רוצה להודות מעומק הלב לאנשי אתר הפרדסנות ובראשם המנהלת כרמית רפפורט על אירוח למופת וכמובן לעמותת עלה בראשות היו”ר מר צבי טרופ והגב’ בתיה ויג על הירתמותם לפעילות”. ד”ר באום מציינת כי היוזמה החדשה הינה תוספת לשלל אירועים המתקיימים לאורך השנה עבור הגיל השלישי. “תמיד אמרתי”, מסרה ד”ר באום, “שהאזרחים הוותיקים של רחובות הם צרכני תרבות מעולים המהווים כ-12% מכלל תושבי רחובות. הם ראויים ליהנות משלל אירועי תרבות לאורך השנה ולפיכך המחלקה מקדמת כל הזמן תכניות חדשניות ומפיקה תכנים איכותיים ויוזמות מאתגרות לרווחתם והיוזמה החדשה הינה אחת מהם”.

כרמית רפפורט, מנהלת אתר הפרדסנות הוסיפה: “אני שמחה על שיתוף פעולה עם קהילת הגמלאים ברחובות. האתר שלנו ימשיך להיות פתוח לכל רעיון ויוזמה למען תושבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן