12 דקות לפני השעה 8 בבוקר, כשהם בדרך לעבודה ולפיזור ילדיהם במוסדות החינוך, התלוננו תושבים ברחבי העיר, על פקקי תנועה שנוצרו דווקא בשל איסוף הזבל על ידי משאיות.
כך היה הבוקר (ראשון) גם ברחוב מוסקוביץ'. תושב העיר שהסיע את ילדיו ונתקע בפקק סיפר כי : "כך זה בכל העיר. אני לא מבין, למה לא אוספים זבל ב5 בבוקר כמו לפני עשור? לא ייתכן שיאספו זבל בשעה 7:48. כשאני הייתי תלמיד אספו זבל בחמש בבוקר, מה השתנה לרעה בעיריית רחובות?".
סביר להניח שבעיריית רחובות יקחו את הערות התושבים לתשומת הלב ויפתרו את הסוגיה בהקדם לרבות הנחיית אגף התברואה לנהגי משאיות הזבל, לבצע עבודתם בשעה מוקדמת יותר בכדי להקל על התושבים בהגעה אל בתי הספר והגנים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










