news08.net/ads.txt

בוקר ייחודי לנשים ותיקות מהחברה החרדית

עיריית רחובות ורשת חוויות קיימו בוקר מרגש לכבודן של ותיקות החברה החרדית והדתית בעיר, במסגרת חודש ההצדעה לאזרחים ותיקים בעיר. ראש העיר, רחמים מלול: “את כל התכונות המיוחדות שיש לזהב – יש לגיל המבוגר”

ראש העיר רחמים מלול ותהילה דוד ממהלת חוויות מהות

השבוע התקיים אירוע מיוחד ומרגש לכבודן של ותיקות ומתנדבות החברה החרדית בעיר. האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול ומכובדים רבים, במרכז חוויות מהות, במסגרת אירועי ההצדעה לאזרחים ותיקים, בסימן “לב שמח ייטיב פנים” (משלי ט”ו). את הערב פתחו נשות מועדון מופ”ת בביצוע מוזיקלי, בניצוחה של התרפיסטית רחל כראזי ולאחר מכן התקיימה הרצאתו של הרב חיים זייד, שעסקה במקומה וחשיבותה של השמחה בחיינו. הערב נחתם במופע האומנותי “פסגה בלב ים” עם שולי אשר.
את פעילויות חודש ההצדעה לאזרחים ותיקים בעיר החל בנובמבר מארגנת המחלקה לרווחת האזרחים הותיקים באגף לשירותים חברתיים בשיתוף פורום שולחן עגול לתושבים ותיקים בעיר.
ברשת חוויות מציינים כי מועדון מופ”ת פועל במהלך כל השנה במרכז חוויות מהות, בשיתוף עיריית רחובות – האגף לשירותים חברתיים ומשרד הרווחה. עוד פועל במרכז, מועדון גמלאיות לקהילה הדתית והחרדית, המונה כ150 נשים, אשר השתתפו באירוע, שזכה להצלחה רבה. האירוע התקיים בשיתוף פעולה בין רשת חוויות – אמיתי כהן, יו”ר הרשת וסגן ראש העיר וח”מ רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, קהילה ואקדמיה בעירייה.
ראש העיר, מר רחמים מלול, אמר באירוע כי: “משווים את גילם של הוותיקים והוותיקות לזהב, כפי שנהוג לומר ‘גיל הזהב’, ובהחלט את כל התכונות המיוחדות שיש לזהב – יש בגיל זה”. עוד הוא ציין את פרשת חיי שרה, ודיבר אודות מידת החסד שהטמיע אברהם אבינו בעם היהודי ופרש כי רק רבקה אמנו, שמסמלת את מידת החסד, יכולה היתה להמשיך את שושלת החסד. ראש העיר חתם את דבריו בפסוק “והרחיב ה’ לנו”, על שמו נקראת העיר רחובות.
חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, בירך את נשות הקהילה, וציין את עשייתן המרובה ותרומתן לעיר ולחברה וכן, את הפעילות הענפה שמציע מרכז חוויות מהות.
עוד כיבדו במעמדם את האירוע, מנכ”ל רשת חוויות גולן ביטון ואורית גהסי עו”ס, מהמחלקה לרווחת התושבים הוותיקים.

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן